Gå til innhold

Dere som har vinterferie med ungene og som er hjemme..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Finner dere på noe med ungene eller er dere bare hjemme?

Jeg har jobbet litt og vært litt hjemme med ungene på 7, 12 og 14..Men de eldste syns det er godt å ikke gjøre noe,de vil helst drive med sitt hjemme og da henger 7 åringen seg på..I går foreslo jeg at vi kunne ta med hunden på tur til ett vann i nærheten, gå tur, ha med mat og sjokolade, kose Oss noen timer.Men nei det ville de ikke..Så da blir vi vel hjemme da 🙂Heldigvis er det sol så blir en knall dag 😃

Anonymkode: f57ce...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal på bowling en dag og på kino en dag. De vil heller være med venner enn med meg, men vi skal gjøre litt sammen likevel.

Anonymkode: 0d839...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal på bowling en dag og på kino en dag. De vil heller være med venner enn med meg, men vi skal gjøre litt sammen likevel.

Anonymkode: 0d839...134

Har foreslått det og men nei de har ikke lyst 😂🙈  De syns det er så godt å slappe av og ikke gjøre så mye når de har mulighet..Det skjer mye etter skoletid ellers så det går i ett...

Hi 

Anonymkode: f57ce...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fire, 10-17 år, vil helst drive med sitt, være med venner osv. Hender vi spiller et spill sammen eller tar en tur på kino eller noe, men tur og sånt er de helt uinteressert i.

Anonymkode: 7c9c8...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er hjemme i vinterferien går vi ofte på tur, pakker sekken og er ute. Tar gjerne med venner av barna. Avslapning er deilig, men de får ikke lov til å ligge på hvert sitt rom med tlf helt opp i ansiktet en uke. Barna våre elsker å gå tur, så de er heldigvis fortsatt med. 8 og 13 år. 

Anonymkode: aeb82...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år skal skolebarna være hjemme i ferien. De er 11 og 14 år. Begge ser frem til å ha huset for seg selv og være med venner. Ingen som klager over manglende ferietur.

Tror de synes en uke med lavt tempo er deilig i en ellers travel hverdag med skole og mange aktiviteter.

Jeg ville bare nytt rolige dager hjemme uten å stresse med å finne på noe.

Anonymkode: 80765...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme med tre på 0, 7 og 9. Var en overnatting på en DNT hytte i nærheten. Gikk tur til og fra. En dag dro mannen til byen med dem, på restaurant etc. En dag dro alle på museum. I dag sendte jeg dem på Sfo for å få tatt helgevasken. Skal hente de tidlig og gå tur i marka.

Anonymkode: f60d5...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 9.22, Trappetrollet skrev:

Vi er på hytta. Koser oss ute i sola. Kakao, bål, pølser og rusleturer. 

Det var veldig relevant altså

Anonymkode: 8bba9...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste jobber hver dag, og han på 13 skal nok være med venner. Regner med de skal på kino og i trampolinepark.

Så har vi vært hos familie fra fredag til i går. Med meg blir det nok bare å se på noen filmer. Vi har kosefrokost jevnlig, da får han favoritt frokosten sin, og vi koser oss med film da.

Anonymkode: 0b2ba...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eldste jobber hver dag, og han på 13 skal nok være med venner. Regner med de skal på kino og i trampolinepark.

Så har vi vært hos familie fra fredag til i går. Med meg blir det nok bare å se på noen filmer. Vi har kosefrokost jevnlig, da får han favoritt frokosten sin, og vi koser oss med film da.

Anonymkode: 0b2ba...d23

Hva er favorittfrokosten? Jeg trenger tips 🙂

Anonymkode: ce915...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var veldig relevant altså

Anonymkode: 8bba9...99d

Herlighet, spiller det noen rolle?? De er på hytta. Hjelp.... 

Anonymkode: b63b1...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...