Gå til innhold

Hvor mange plasser har du bodd siden du ble født?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom i hvert fall til 27, kan ha glemt et par steder, ja, kom på et til, så da er det minst 28, nei, enda et - 29. Skal jeg regne med stedene min far har bodd når han har bodd med damer så er det tre til, det har vel på et vis vært mine hjem også.

Ikke bra, jeg har hatt en følelse av å være rotløs mye av livet. Men jobber med saken for å slå mer rot.

Anonymkode: 89609...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 boliger (hvorav 2 hybler), 9 byer/tettsteder. Flyttet mye i oppveksten og fortsatte med det i noen år etter at jeg møtte mannen. Klarte ikke å slå meg til ro. Men har bestemt meg for at mitt barn ikke skal vokse opp slik som meg, så nå skal vi ikke flytte mer. Har bodd i dette huset i 4 år, og det er det lengste jeg har bodd på samme sted.

Anonymkode: af0ec...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kom i hvert fall til 27, kan ha glemt et par steder, ja, kom på et til, så da er det minst 28, nei, enda et - 29. Skal jeg regne med stedene min far har bodd når han har bodd med damer så er det tre til, det har vel på et vis vært mine hjem også.

Ikke bra, jeg har hatt en følelse av å være rotløs mye av livet. Men jobber med saken for å slå mer rot.

Anonymkode: 89609...deb

Jeg ble nysgjerrig. Telte på nytt, kom til 36, det inkluderer da flere boliger på samme sted/i samme by/land. Og så kommer de tre andre jeg nevnte i tillegg.

Fordelt på fire land inkl. Norge, ti ulike steder i Norge. Altfor mye. Som voksen har jeg flyttet for utdanning eller jobb. Et sted var jeg maks uheldig med flere utleieboliger, så måtte stadig flytte av den grunn.

Anonymkode: 89609...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mine foreldre: tre boliger, i to byer. 
 

Som ung, student og voksen har jeg hatt fem adresser i Norge, alle ligger i samme område. Under en time mellom stedene. 
 

Jeg har også bodd i utlandet i to lengre perioder, og bodd flere steder i disse landene. 

Anonymkode: 4e4f2...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 boliger i samme kommune før jeg ble 15 år, deretter 11 boliger etter at jeg flyttet ut hjemmefra. Har blitt noen flyttinger som ung (hybler og kollektiv). Flyttet mellom 4 byer og flere ganger innen samme by. Har bodd i samme leilighet i 4 år nå. Satser på å flytte igjen innen et år pga vi vil kjøpe bolig. 

Anonymkode: 13cb8...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 plasser i 6 forskjellige kommuner. 

Hadde hele barn/ungdommen i samme hus, så flyttet 10 ganger som voksen. Ikke så ille, siden jeg er 45 år 😊

Anonymkode: 6a8aa...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kom til 15 da jeg telte etter. Da medregnet to hybler osv.

 

Anonymkode: 8553a...64c

Herregud, sikkert 25 steder, hvis jeg skal telle alle gangene jeg flyttet internt i samme by. Men nå har jeg bodd i samme hus siden 2005, deilig!

Anonymkode: 9877b...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 steder. Synes det er mange nok, så jeg blir helt svett av dere som har flytta så mange ganger. På den andre siden, så er dere sikkert langt mer drevne på å pakke ned et hus enn meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 steder inkludert et år i utlandet. 5 av stedene var etter at jeg flyttet hjemmefra. 2 eide jeg, 3 leide jeg. Flytter straks til bolig nr 14 og der blir jeg forhåpentligvis boende i lang tid. 

Anonymkode: dab9d...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg flyttet hjemmefra blir det 5 steder, inkludert hybler på studiesteder. Etter at jeg fikk barn har jeg bodd to steder, byttet til et større hus mellom barn to og tre. Så de to eldste barna mine har bodd to steder, de to yngste bare et sted.

I oppveksten min flyttet vi veldig mye. Bare innenfor to nabokommuner, men jeg har foreldre som er økonomiske surrehoder så vi har flyttet hver gang økonomien har gått til helvete. Når jeg teller kommer jeg til rundt 20, men vet vi har bodd flere steder som jeg ikke husker.

Anonymkode: 73cf2...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...