Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Hei. Tok en gravid test idag. Da fargen rant utover kom det en synlig strek først også jo nærmere kontroll streken den kom jo svakere ble den første.. Endte opp med at det kun var 1 strek igjen. Hvordan kan test streken farges og deretter bli borte?? Har noen opplevd det før? Anonymkode: 35e32...de4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 Enkelte tester er det noe galt med, dette høres ut som en av disse og jeg vil kalle testen ugyldig. Kjøp en ny og prøv igjen. Masse lykke til Anonymkode: 1711a...d06
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Det skjer fordi en graviditetstest ALLTID har to streker, men den andre ser man ikke tydelig/med farge med mindre det er hcg. Det er bare å teste med vann så ser du at det kommer to streker, men test streken blir tydelig forså å forsvinne eller gråaktig/«tom» slik at man bare ser veiviseren. Det har skjedd meg også med mange forskjellige tester, så leste jeg at tester har den «veiviseren» til begge strekene på testen hele tiden. Anonymkode: e6082...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå