Gå til innhold

Igangsettelse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har blitt igangsatt pga stor baby? Når ble du satt i gang og hvordan?

Blir satt i gang i morgen og er spent☺️Er uke 40+2 

Anonymkode: cc540...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble satt igang men ikke pga stor baby..pga langvarig vannavgang. Fikk 2 små tabletter og må innrømme at det er den værste fødselen jeg har opplevd..tortur med stormrier. Dette pga at fødselen ble igangsatt...første barnet gikk helt fint..normale rier. Stormrier er hvisst en høy risiko å få om man blir igangsatt..vil ikke anbefale det for noen 😯😝 men mitt råd er: vær klar tidlig for å be om epidural så slipper du unna det verste hviss du skulle være så uheldig å få stormrier ! Lykke til 

Anonymkode: c2065...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble satt igang men ikke pga stor baby..pga langvarig vannavgang. Fikk 2 små tabletter og må innrømme at det er den værste fødselen jeg har opplevd..tortur med stormrier. Dette pga at fødselen ble igangsatt...første barnet gikk helt fint..normale rier. Stormrier er hvisst en høy risiko å få om man blir igangsatt..vil ikke anbefale det for noen 😯😝 men mitt råd er: vær klar tidlig for å be om epidural så slipper du unna det verste hviss du skulle være så uheldig å få stormrier ! Lykke til 

Anonymkode: c2065...38e

Du fikk kanskje cytotec? Har hørt at man kan få det ved de tablettene. De antok ballong eller at de tok vannet med en gang her,da livmorhals er flatet ut. Men begge de foregående fødselen har startet av seg selv,så aldri vært borte i det før. Og sist fødsel var riene helt jævlige😜

Anonymkode: cc540...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...