Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Har hele tiden syntes at Kylie Jenner har gjort noe bra når hun er så suksessfull i en alder av 22(?). Mer suksesfull enn de andre søstrene og at hun virker som en god mor med masse omsorg. Men jeg må si jeg reagerer på at hun ikke bare har tatt hull i ørene på 2 åringen sin, men lar henne vandre rundt med de største øreringene. Mye som kan skje av det. Likevel, hvis de øreringene bare ble brukt på å ta videoer, bilder og vise frem så syns jeg det er direkte teit. At hun skjemmer bort barnet sitt driter jeg faktisk i. Hun har råd til det så hvorfor ikke. Men man må jo være ansvarlig også. La barn være barn... Anonymkode: 3bdba...80b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 Synes det er merkelig å ha respekt for henne i utgangspunktet. En realitystjerne, virkelig? Anonymkode: 7fe76...0b6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #3 Skrevet 20. februar 2020 Jeg skjønner ikke hvordan noen i det hele tatt ser opp til noen som oppnår suksess kun pga hva de heter og hvilken familie de er født inn i. Og få enorme mengder med penger å bruke, for å skape seg suksess synes jeg ikke er så veldig imopnerende men Anonymkode: 280f3...bed
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #4 Skrevet 20. februar 2020 Hun er selv full av restylane og botox, drastisk endret kroppen med kosmetiske operasjoner. Utseendet er det hun tjener penger på og påvirker unge jenter over hele verden. Merkelig at DETTE er det du reagerer på 😳 Anonymkode: 0e7af...188
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #5 Skrevet 20. februar 2020 Hvorfor skal hun ha respekt for noe? Eneste grunnen hun er kjent er pga søstera. Anonymkode: 15e57...c19
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #6 Skrevet 20. februar 2020 Har aldri respektert noen av dem. Men store øreringer på en 2-åring er håpløst på alle vis Anonymkode: b2a8f...726
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #7 Skrevet 20. februar 2020 Tja... nå har jeg vel aldri hatt respekt for noen av dem. Anonymkode: b8f86...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå