Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Jeg kan ingen av de lute triksene, sikkert helt vanlige ting som dere ikke ser på som triks engang. Feks at man kan trykke øverst ved klokka på toppen om man vil hoppe til øverst på nettsiden msn er på. Benytter meg ikke egentlig av trykksensoren på skjermen heller. Hjelp? Anonymkode: cb450...1b8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 Hvilken iPhone? Anonymkode: 3f6fc...f59
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #3 Skrevet 20. februar 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken iPhone? Anonymkode: 3f6fc...f59 6s Anonymkode: cb450...1b8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. februar 2020 #4 Skrevet 20. februar 2020 (endret) Sikkert mye du vet fra før, men kan liste opp noen greie funksjoner jeg bruker mye. åpne kamera fra låst skjerm ved å dra skjermen mot venstre du kan bruke volum opp til å ta bilde snarvei til mye brukte funksjoner ved å trekke ned skjermen øverst mot høyre. Hvilke funksjoner du vil ha tilgang på velger du i innstillinger bla raskt gjennom åpne program ved å dra programmet du er i halvveis opp og holde det der. Andre åpne program ligger da bak, og du kan bla gjennom de. For å lukke program hiver du de opp. sjekke om du har husket å sette på alarm ved å bla mot høyre, alarmen står da nevnt i kalenderen. ved å holde fingeren inne på space-tasten kan man flytte markøren enkelt rundt i tekstfeltet man holder på å skrive i. man kan riste på telefonen for å få den til å angre på det du skrev, og riste en gang til for å angre på angringen. søk enkelt ved å dra ned siden litt når du er på hjemskjermen. Du skriver i søkefeltet, og telefonen søker både etter apper, innhold i apper og på nett. Endret 20. februar 2020 av Den perfekte mor, påan igjen
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #5 Skrevet 20. februar 2020 6 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Sikkert mye du vet fra før, men kan liste opp noen greie funksjoner jeg bruker mye. åpne kamera fra låst skjerm ved å dra skjermen mot venstre du kan bruke volum opp til å ta bilde snarvei til mye brukte funksjoner ved å trekke ned skjermen øverst mot høyre. Hvilke funksjoner du vil ha tilgang på velger du i innstillinger bla raskt gjennom åpne program ved å dra programmet du er i halvveis opp og holde det der. Andre åpne program ligger da bak, og du kan bla gjennom de. For å lukke program hiver du de opp. sjekke om du har husket å sette på alarm ved å bla mot høyre, alarmen står da nevnt i kalenderen. ved å holde fingeren inne på space-tasten kan man flytte markøren enkelt rundt i tekstfeltet man holder på å skrive i. man kan riste på telefonen for å få den til å angre på det du skrev, og riste en gang til for å angre på angringen. søk enkelt ved å dra ned siden litt når du er på hjemskjermen. Du skriver i søkefeltet, og telefonen søker både etter apper, innhold i apper og på nett. Takk! Akkurat slikt jeg mente, var ikke mange av disse jeg kunne🙈 Og noen får jeg ikke til. Drar jeg ned fra toppen vises kun varslinger. Anonymkode: cb450...1b8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. februar 2020 #6 Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takk! Akkurat slikt jeg mente, var ikke mange av disse jeg kunne🙈 Og noen får jeg ikke til. Drar jeg ned fra toppen vises kun varslinger. Anonymkode: cb450...1b8 Så bra. Kan være at du må dra andre steder på 6s enn på Xs som jeg har. Prøv å dra nedenfra og opp. Kan også være at du ikke har vært langt nok mot høyre når du forsøker å dra ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå