Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Har tatt EKG idag og det varte i 10 sekunder..Får man sett "noe" da på så kort tid? Nå skulle jeg sjekkes for at hjertet slår så rart innimellom,men nå er det 3 uker siden sist, men går det an å fange det opp da siden EKG bare er i 10 sekunder? Anonymkode: e49d9...9f8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 EKG er ett kort «fotografi» av hjertet ditt. Dvs, er det noe galt i det øyeblikket man tar EKG så ser man det. Er det store, alvorlige ting ville dette trolig kommet opp, man kan f.eks se ett gammelt hjerteinfarkt. Men små ting som skjer «innimellom» vil man ikke se da dette kun er ett kortvarig bilde. Er det noe som kun skjer innimellom må du evt ha telemetri ett døgns tid, kanskje er du så heldig at plagene skjer mens du da er koblet på Anonymkode: 83b36...562
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #3 Skrevet 20. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har tatt EKG idag og det varte i 10 sekunder..Får man sett "noe" da på så kort tid? Nå skulle jeg sjekkes for at hjertet slår så rart innimellom,men nå er det 3 uker siden sist, men går det an å fange det opp da siden EKG bare er i 10 sekunder? Anonymkode: e49d9...9f8 Det du beskriver kan være VES. Da sendes ikke signalene fra sinusknuten. Det er helt vanlig, ubehagelig for noen men stort sett ufarlig når det skjer sjelden. Jeg har dette selv, og det skjer spesielt om jeg har drukket lite over litt tid. Anonymkode: 83b36...562
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2020 #4 Skrevet 20. februar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det du beskriver kan være VES. Da sendes ikke signalene fra sinusknuten. Det er helt vanlig, ubehagelig for noen men stort sett ufarlig når det skjer sjelden. Jeg har dette selv, og det skjer spesielt om jeg har drukket lite over litt tid. Anonymkode: 83b36...562 Er det akkurat som at noen slår pusten ut av deg akkurat når det starter, åsså slår hjertet helt vilt etterpå? Har prøvd å telle puls når det skjer men det slår ikke i takt i det hele tatt så får ikke telt.. Varer i rundt 20-30 sekunder, men jeg rekker å bli redd og da blir det ikke noe bedre..Når jeg fikk det sist så hadde jeg drukket en kaffe mocca førut og hadde akkurat spist og hadde vært sulten..Får ett sånn slag der liksom pusten blir slått ut av meg ellers og men da blir det bare med det ene slaget.. Hi Anonymkode: e49d9...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå