Gå til innhold

Shit. Kleint. Hva nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på utkikk etter en sexpartner og har brukt nettsider til dette. Kom i prat med en mann som virker kjekk, hyggelig. Vi utveksletikke bilder over nett, men bestemte oss for å møtes. 

Møtte han nå ikveld, ser da at dette er sønnen til pasienten min! Han vil at vi skal innlede ett seksuelt forhold, jeg er usikker, nettopp fordi han er sønnen til pasienten min. 

 

Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: c90c5...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nei nei, hold deg langt unna.

Anonymkode: 0b533...4e3

Skrevet

Er du fastlege og har pasienten på lista di, men mannen er frisk og du ser ham sjeldent? Kjør på. 

Er du psykolog og har ukentlige samtale med far, som er deprimert og suicidal? Hold deg unna...

Behandler du far for uhelbredelig sykdom ville jeg også holdt meg unna. 
 

 

Anonymkode: 5eba8...649

Skrevet

Så lenge du ikke skal ligge med pasienten, er det vel bra? Ingen kan nekte deg å ligge med sønnen.

Anonymkode: 0d301...f42

Skrevet

Vet han at du behandler hans far? (hva du nå behandler han for)

Anonymkode: f0462...1c0

Skrevet

Ja. Er sykepleier, han mor er min pasient på sykehjemmet der jeg jobber. 

 

Hi

Anonymkode: c90c5...d32

Skrevet

Nei, det hadde jeg styrt unna, blir for "nært" 

Anonymkode: 1856a...dfe

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Er sykepleier, han mor er min pasient på sykehjemmet der jeg jobber. 

 

Hi

Anonymkode: c90c5...d32

Da synes jeg det er helt greit jeg da.

Anonymkode: f0462...1c0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Er sykepleier, han mor er min pasient på sykehjemmet der jeg jobber. 

 

Hi

Anonymkode: c90c5...d32

Hva tenker du selv?

Anonymkode: 0b533...4e3

Skrevet

Ville kuttet han ut.. Hadde tenkt annerledes om du var ute etter kjæreste. Men en sexpartner Finner du andre steder 

Anonymkode: 5b59d...00f

Skrevet

Herregud, nei finn deg en annen

Anonymkode: 4bc9d...529

Skrevet

Ser kanskje et problem dersom dere to ikke kommer godt overens, men ellers ser jeg ikke noe problem. Kanskje får du ekstra ansvarsfølelse overfor hans mor også dersom du har et godt forhold til sønnen, det må da være positivt?

Anonymkode: f0462...1c0

Skrevet

Rent moralsk har jeg ikke noe problem med det, men jeg er ganske streng på å ikke drite der jeg spiser, bare for å unngå drama down the line. Du kjenner ham ikke. Hva hvis du dumper ham, han blir sur og skaper klein stemning på jobben din.

Følg magefølelsen din, er mitt råd.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Er sykepleier, han mor er min pasient på sykehjemmet der jeg jobber. 

 

Hi

Anonymkode: c90c5...d32

Jeg tenker at det er greit. Han er ikke din pasient. Men så må du kjenne på selv om det blir for nært eller ikke.

Anonymkode: 438c4...9a8

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ville kuttet han ut.. Hadde tenkt annerledes om du var ute etter kjæreste. Men en sexpartner Finner du andre steder 

Anonymkode: 5b59d...00f

Enig i dette.

Jeg lurer også på hva du selv tenker, Hi?

Anonymkode: b84be...816

Skrevet

Jeg tenker nei. 

 

Hi

Anonymkode: c90c5...d32

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker nei. 

 

Hi

Anonymkode: c90c5...d32

Da er det jo ikke noe å lure på

Anonymkode: 0b533...4e3

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Er sykepleier, han mor er min pasient på sykehjemmet der jeg jobber. 

 

Hi

Anonymkode: c90c5...d32

Har ingen ting å si.

Anonymkode: 0d301...f42

Skrevet

Kjør på!! 🙂 

Anonymkode: 60fbb...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...