Gå til innhold

Damer, hjelp meg her: forholdsvansker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann:

Tar godt vare på ungene, leker med de, henter de i bhg, lager middag et par ganger i uken, støvsuger huset, fikser det som må fikses på.

Men:

Han viser meg lite empati, null kyss, nærhet, kos. Jeg vil ha sex, han foretrekker slikking/fingring ("slitsomt med sex" samt at han påstår at han da kommer raskere), han sover lenge i helgene, har veldig få ganger stått opp før meg, dette resulterer i frustrasjon hos meg. Jeg står opp når barna står opp, skifter bleier og lager frokost, han sover. Jeg har sagt ifra flere ganger, ingenting blir gjort. Han sitter oppe lenge, tar seg en-to pils og ser på film. Og av og til slokner han på sofaen.

Jeg føler meg ikke verdsatt, spesiell, elsket. Mine barn kan si ting som "så fin mamma er idag, så godt du lukter". Jeg får null komplementer fra min mann. 

Føler at han er glad i barna, men at han har sluttet å elske meg.

Dette forholdet er nær slutten ikke sant? Med tiden har mine følelser for han endret seg. Dette er ikke en mann jeg vil tilbringe resten av livet mitt med. Føler jeg er klar til å fortelle han det. At vi er for ulike og at vi prioriterer forskjellige ting. At vi rett og slett har vokst fra hverandre.

Anonymkode: 08757...b8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt til ham hvordan du føler det? Spurt ham hvordan han har det i forholdet? At føler dere er ved veis ende?

Snakk med ham.

Om begge ønsker det så er det jo mulig å få tilbake et kjæresteforhold og tenning - men det krever jo at begge ønsker det og, ikke minst, er villige til å jobbe for det. Og helt ærlig, en mann som synes det er for slitsomt å ha sex høres ikke motivert ut.

Men snakk med ham, kanskje dere begge blir forbauset over hva den andre sier.

Anonymkode: b5352...e5f

Skrevet

Jeg tror din observasjon er rett: han elsker deg ikke mer, eller har glemt hvordan man uttrykker det.

Anonymkode: 417f4...72e

Skrevet

Jeg har fortalt han hva jeg trenger, at jeg savner nærhet, kos, kyss. Ingenting blir gjort. Og da virker det for meg at han er likegyldig. Ja han er en veldig god far. Men det er det.

Ja, det med sex synes jeg også er rart. Hvilken mann vil ikke ha sex?

Hi

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har fortalt han hva jeg trenger, at jeg savner nærhet, kos, kyss. Ingenting blir gjort. Og da virker det for meg at han er likegyldig. Ja han er en veldig god far. Men det er det.

Ja, det med sex synes jeg også er rart. Hvilken mann vil ikke ha sex?

Hi

Min... Jeg har rett og slett bare gitt opp. 

Anonymkode: b1304...e77

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min... Jeg har rett og slett bare gitt opp. 

Din mann vil heller ikke ha sex? Hva er det med mannfolka? 

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stemmer. Vet ikke hva det er med disse gubbene, men noe er det iallfall. 

Skrevet

Ikke min heller. Men noen runder på Fvk reddet forholdet vårt, da han skjønte at jeg var på vei ut. Min er ikke amorøs eller verbal, men han gjør mange ting for meg som får meg til å skjønne at han elsker meg likevel. 

Anonymkode: 7fbac...9d4

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke min heller. Men noen runder på Fvk reddet forholdet vårt, da han skjønte at jeg var på vei ut. Min er ikke amorøs eller verbal, men han gjør mange ting for meg som får meg til å skjønne at han elsker meg likevel. 

Anonymkode: 7fbac...9d4

Slik som hva? Bare lurer... Innerst inne føler jeg vel at han fortsatt er glad i meg. Fikser bilen min når det trengs, hjelper meg med diverse greier, spør selv om jeg trenger hjelp, handler mat, lager middag etc. 

Men denne kosen er ikke der lenger. Før var det masse kos, nærhet, komplimenter. Det er som sagt ingenting av dette nå. Og det at han prioriterer sin søvn framfor å tenke på at også jeg trenger søvn, det irriterer meg. Og selv om jeg har sagt ifra flere ganger, så skjer ingenting. Samme greia hver helg. Barna våkner, jeg våkner og står opp og lager frokost til de. Han sover.

Er det så vanskelig å stå opp tidlig en gang i ny og ne, ta seg av barna og la meg sove? Kanskje også vekke meg med kaffe? Hadde satt såååå stor pris på det. Forlanger jeg så mye?

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stemmer. Vet ikke hva det er med disse gubbene, men noe er det iallfall. 

Har du spurt han hvorfor han ikke vil ha sex? Er det null sex nå da?

Jeg kan ikke se for meg null sex. Skal vi da liksom leve som "venner" da og holde ut vårt tørre ekteskap pga barna?

Og det sies at damer er så kompliserte. Særlig.

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slik som hva? Bare lurer... Innerst inne føler jeg vel at han fortsatt er glad i meg. Fikser bilen min når det trengs, hjelper meg med diverse greier, spør selv om jeg trenger hjelp, handler mat, lager middag etc. 

Men denne kosen er ikke der lenger. Før var det masse kos, nærhet, komplimenter. Det er som sagt ingenting av dette nå. Og det at han prioriterer sin søvn framfor å tenke på at også jeg trenger søvn, det irriterer meg. Og selv om jeg har sagt ifra flere ganger, så skjer ingenting. Samme greia hver helg. Barna våkner, jeg våkner og står opp og lager frokost til de. Han sover.

Er det så vanskelig å stå opp tidlig en gang i ny og ne, ta seg av barna og la meg sove? Kanskje også vekke meg med kaffe? Hadde satt såååå stor pris på det. Forlanger jeg så mye?

Kan berre svare på det med søvnen. De må avtale å stå opp kvar sin dag i helgar og ferie. Vi står opp annakvar. Vi syns begge det er rimeleg. Men eg har jo tatt det som ei selvfølge. Så det er ikkje noko vi har diskutert oss fram til. Men du må nok gje beskjed kvelden før. "I morgon er det min tur å sove." Også stålset du deg og let være å stå opp dagen etter. 

Anonymkode: 4de8d...316

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nivåene av testosteron har gått rett i bunn hos menn de siste årene

I tillegg går det for tiden sport i å generalisere om menn med veldig negativt fortegn, noe som har fått de til å være reserverte med seksuelle tilnærminger og avstå fra sex i større grad enn noen gang tidligere.

Anonymkode: c07fc...e77

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nivåene av testosteron har gått rett i bunn hos menn de siste årene

I tillegg går det for tiden sport i å generalisere om menn med veldig negativt fortegn, noe som har fått de til å være reserverte med seksuelle tilnærminger og avstå fra sex i større grad enn noen gang tidligere.

Anonymkode: c07fc...e77

Send de på klinikk for å pumpe opp lagret av testo 👍😊 Da ser du raskt forskjell skal jeg si deg 😆

Anonymkode: f367a...89c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...