Gå til innhold

Du som er i 20-30-årene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel i forhold til deg er din/dine bestevenn/bestevenner? Hvor lenge har du hatt de? Fortell gjerne litt om vennskapene :)

I oppveksten hadde jeg to bestevenner, ene like gammel som meg (gikk i klassen min) og den andre ett år eldre. Vi skle dessverre fra hverandre etter ungdomsskulen, har kontakt i dag men ikke mye.

I dag (31 år), har jeg bestevenner som er et år eldre enn meg (traff hverandre i barselgruppe) når jeg var rundt 25, og ett år yngre (ble kjent gjennom felles bekjente når jeg var 20) Har også noen gode venner som er like gamle som meg som jeg har gått i klasse med.

Anonymkode: e421e...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to nære venninner, ene er like gammel som meg, andre er 16 år eldre enn meg, ble venner med eldste i voksen alder, ho på min alder har jeg vært med siden ungdomsskolen.

Hadde to bestevenner i oppveksten, vi var bestevenner til vi kom i puberteten, fra da ville vi for forskjellige ting. Ikke noe drama eller vondt blod, og vi har kontakt i dag, men ikke lenger spesielt nære.

Anonymkode: 36c78...547

Skrevet

Tre nære venninner, alle like gamle som meg. Vi har gått på skole sammen, men den ene bare fra ungdomsskolen. En av de ble jeg først godt kjent med må som vi har barn som er like gamle, vi var bare bekjente tidligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...