amandine Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Fikk et deilig såpestykke i en såpepose her forleden, men jeg har ikke brukt før. Er det meningen at man vasker seg direkte med den, liksom? Hvor ofte vasker du selve posen?
sug lut Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Ser ut som man vasker med den. Altså, det kan umulig være noe vits i? Blir jo en klut med såpekliss inni? Og bakteriefarm?
amandine Skrevet 18. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, sug lut skrev: Ser ut som man vasker med den. Altså, det kan umulig være noe vits i? Blir jo en klut med såpekliss inni? Og bakteriefarm? Akkurat det jeg tenker. Så jeg lurer litt på hva jeg skal med den..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #4 Skrevet 18. februar 2020 Har aldri hørt om det, men måtte Google og fant dette på en side som solgte posene: Glem det sleipe såpestykket som sklir rundt i dusjen og skvetter ut av hånda i tide og utide - putt såpen oppi, snør igjen og bruk såpen ned til siste bit. Har aldri savnet en såpepose selv, men skjønner nå at jeg må få meg en sånn hvis jeg skal bruke såpestykke i dusjen🙂 Anonymkode: 9c80c...f99
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2020 #5 Skrevet 19. februar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Har aldri hørt om det, men måtte Google og fant dette på en side som solgte posene: Glem det sleipe såpestykket som sklir rundt i dusjen og skvetter ut av hånda i tide og utide - putt såpen oppi, snør igjen og bruk såpen ned til siste bit. Har aldri savnet en såpepose selv, men skjønner nå at jeg må få meg en sånn hvis jeg skal bruke såpestykke i dusjen🙂 Anonymkode: 9c80c...f99 Da hadde jeg heller kjøpt meg en vaskeklut som man kan putte hånden i, den kan i hvert fall vaskes på de gradene som trengs Anonymkode: 1f7f7...e42
amandine Skrevet 19. februar 2020 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Har aldri hørt om det, men måtte Google og fant dette på en side som solgte posene: Glem det sleipe såpestykket som sklir rundt i dusjen og skvetter ut av hånda i tide og utide - putt såpen oppi, snør igjen og bruk såpen ned til siste bit. Har aldri savnet en såpepose selv, men skjønner nå at jeg må få meg en sånn hvis jeg skal bruke såpestykke i dusjen🙂 Anonymkode: 9c80c...f99 Jeg googlet litt, jeg også, men fant ingen god bruksanvisning 🥴 tenker de liksom at den bare skal henge der er det jo litt ekkelt? Eller tar jeg såpen ut etter dusjen og vasker posen?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2020 #7 Skrevet 19. februar 2020 Akkurat nå, amandine skrev: Jeg googlet litt, jeg også, men fant ingen god bruksanvisning 🥴 tenker de liksom at den bare skal henge der er det jo litt ekkelt? Eller tar jeg såpen ut etter dusjen og vasker posen? Ble nysgjerring på dette jeg og, så måtte kikke litt. Ser flere steder at enten står det ikke noe eller så står det at posen med såpen inni skal henges opp etter man har dusjet så de tørker. Det høres ikke mye fristende ut synes jeg. Kun en plass så jeg at det sto at den kunne vaskes, men på 30 grader, at den ville krympe på 60 grader. Men det blir vel egentlig litt det samme som vaskeblomst, hampvott, skrubbevotter o.l, vasker jo ikke de heller i vaskemaskin. Anonymkode: 1f7f7...e42
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2020 #8 Skrevet 19. februar 2020 Men skal du gni den i skrittet da? Jeg er kanskje en gris men hadde lett vasket meg to/tre ganger, på kroppen og under armene før jeg vasket den. Hadde ikke delt med familien men på egen kropp har jeg null problemer med å bruke den. Får det blitt så mye bakterier fra huden bare? Dumt spørsmål sikkert. 🤣 Uansett, jeg bruker et vanlig såpestykke uten pose nå til under armer og føtter. Synes ikke flytende dusjsåpe tar all lukt. Mister aldri såpestykket. Anonymkode: c7a13...41e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2020 #9 Skrevet 19. februar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men skal du gni den i skrittet da? Jeg er kanskje en gris men hadde lett vasket meg to/tre ganger, på kroppen og under armene før jeg vasket den. Hadde ikke delt med familien men på egen kropp har jeg null problemer med å bruke den. Får det blitt så mye bakterier fra huden bare? Dumt spørsmål sikkert. 🤣 Uansett, jeg bruker et vanlig såpestykke uten pose nå til under armer og føtter. Synes ikke flytende dusjsåpe tar all lukt. Mister aldri såpestykket. Anonymkode: c7a13...41e Men hvorfor tar et såpestykke bort mer lukt? Har ikke det mer med hvilken type såpe man velger, enn om det er flytende eller i et stykke? Anonymkode: 1f7f7...e42
amandine Skrevet 19. februar 2020 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2020 Jeg har et såpestykke på kjøkkenet og jeg må jo si også at jeg har tenkt litt på hvor greit det er at det varer lenge. Det er et såpestykke jeg virkelig liker, og jeg har hatt det i et år tror jeg? Egentlig langt å foretrekke fremfor flytende såper som skiftes i hytt og vær.
sug lut Skrevet 19. februar 2020 #11 Skrevet 19. februar 2020 2 minutter siden, amandine skrev: Jeg har et såpestykke på kjøkkenet og jeg må jo si også at jeg har tenkt litt på hvor greit det er at det varer lenge. Det er et såpestykke jeg virkelig liker, og jeg har hatt det i et år tror jeg? Egentlig langt å foretrekke fremfor flytende såper som skiftes i hytt og vær. Nettopp. Jeg har også såpestykke kun på kjøkkenet, og det varer i en evighet, mye drøyere enn pumpesåpe. Men jeg ville ikke hatt pose på det, altså! Dessuten har jeg en venninne som lager såpe så jeg har beste skrubbesåpene som tar fisk- og løklukt og alt, såper som er helt rene i ingredienser (uten parfyme og tull) men med kaffegrut til skrubbe-effekt. Den ville jo forsvunnet om jeg putta det i pose.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2020 #12 Skrevet 19. februar 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor tar et såpestykke bort mer lukt? Har ikke det mer med hvilken type såpe man velger, enn om det er flytende eller i et stykke? Anonymkode: 1f7f7...e42 Vet ikke jeg. Men det gjør nå det. Er det virkelig noe å diskutere? Jeg synes det og liker det best. 😂 Anonymkode: c7a13...41e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2020 #13 Skrevet 19. februar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke jeg. Men det gjør nå det. Er det virkelig noe å diskutere? Jeg synes det og liker det best. 😂 Anonymkode: c7a13...41e Diskutere.? Jeg spurte bare et spørsmål av ren ntsgjerrighet, kan ikke se at det er noen grunn til å svare som du gjør Anonymkode: 1f7f7...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå