Gå til innhold

Kul i skjeden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jul oppdaget jeg en kul inni skjeden, den forsvant, men er nå tilbake. Den er  klinkekulestor og ligger på «bakveggen» mot mellomkjøttet. Den er helt smertefri, og jeg føler at det av og til lekker litt væske når jeg setter meg. Jeg tenker at det kan være en slags byll, det hadde jeg på kjønnsleppen en gang. 

Skal til privat gynekolog på fredag, men er naturlig nok litt engstelig. Noen med lignende erfaringer som vil dele med meg?

Anonymkode: 80c0b...330

Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan det være bartholinitt

Anonymkode: 9699b...2b2

Tror ikke det, veldig få av symptomene som stemmer. Jeg har veldig lite ubehag, bare litt stikninger avogtil. Men takk for svar, snille deg 🥰

hi

Skrevet
På 18.2.2020 den 20.55, Anonym bruker skrev:

Tror ikke det, veldig få av symptomene som stemmer. Jeg har veldig lite ubehag, bare litt stikninger avogtil. Men takk for svar, snille deg 🥰

hi

Bare hyggelig og lykke til hos legen! 🤗 

Jeg tenkte på det, fordi jeg selv har nemlig hatt bartholin 2 ganger, første gangen var det bare litt stikninger og ubehaget var mest fordi cysten/byllen ble ganske stor og presset på. Men andre gangen derimot... På slutten kunne jeg hverken sitte eller gå, det var så smertefullt! Helt grusomt! 😭

Anonymkode: 9699b...2b2

Skrevet

Noen andre som har peiling?

Skrevet

Underjordisk kvise?

Anonymkode: 8d09b...262

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Underjordisk kvise?

Anonymkode: 8d09b...262

Jeg har hatt en kvise i skjeden eller ikke i skjeden men på høre side liksom på tissen.

den har vært der i mange mnd. Vært hos fastlegen og han tittet på den å kalte den for noe som jeg ikke husker. Men fikk en sånn krem med antibiotika som jeg skulle smøre. Den blir borte men kommer tilbake igjen. Når den blir stor så stikker jeg hull på den med nål så kommer det sånn gul/hvit kvise aktig gløgg. Om det er farlig at den ikke blir borte aner jeg ikke. Bør kanskje komme meg til legen igjen

Anonymkode: 234c6...9ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...