Gå til innhold

Sint og amper hele tiden !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så kort lunte for tiden. Tåler ingenting. Sur og bitter på alt og alle og det må være et mareritt for alle andre. ( mulig hormoner eller noe ) men er det flere som har det sånn og har noen gode tips til meg ? Noe jeg kan tenke eller gjøre så det ikke blir så uhyggelig for de rundt. 

Anonymkode: ed7e4...be7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger denne.
Har det likedan som deg om dagen. Men jeg satte inne en hormonspiral for ca 3 mnd siden, så mulig det ha en sammenheng.
Ellers har jeg dessverre ingen tips. Å trene hjelper litt.

Anonymkode: 86b8f...b57

Skrevet

Ja satte inn spiral for en måned siden. Blir det ikke bedre ryker den rett ut 

Anonymkode: ed7e4...be7

Skrevet

Haha. Jeg er også slik og stusset her om dagen fordi jeg ALDRI er slik. De siste to månedene har jeg blitt mer og mer irritert. Satt også inn hormonspiral nylig. 🤔

Anonymkode: 5af17...b23

Skrevet

Huff da må jeg bare prøve å overstyre det dårlige humøret. Håper det gir seg. Blir skilt om det fortsetter 

Anonymkode: ed7e4...be7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har så kort lunte for tiden. Tåler ingenting. Sur og bitter på alt og alle og det må være et mareritt for alle andre. ( mulig hormoner eller noe ) men er det flere som har det sånn og har noen gode tips til meg ? Noe jeg kan tenke eller gjøre så det ikke blir så uhyggelig for de rundt. 

Anonymkode: ed7e4...be7

Sjekket d-vitaminer og b12? 

Anonymkode: 58f96...d65

Skrevet

Ta en løpetur? Stressmestring? Yoga? 

Anonymkode: 252b4...04b

Skrevet

Jeg blir veldig hissig og amper hvis jeg er utslitt..

Anonymkode: cc437...018

Skrevet

Skal ta litt d - vitaminer . Sol gjør meg glad hvertfall 🙈

Anonymkode: ed7e4...be7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...