Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Jeg har så kort lunte for tiden. Tåler ingenting. Sur og bitter på alt og alle og det må være et mareritt for alle andre. ( mulig hormoner eller noe ) men er det flere som har det sånn og har noen gode tips til meg ? Noe jeg kan tenke eller gjøre så det ikke blir så uhyggelig for de rundt. Anonymkode: ed7e4...be7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Følger denne. Har det likedan som deg om dagen. Men jeg satte inne en hormonspiral for ca 3 mnd siden, så mulig det ha en sammenheng. Ellers har jeg dessverre ingen tips. Å trene hjelper litt. Anonymkode: 86b8f...b57
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #3 Skrevet 18. februar 2020 Ja satte inn spiral for en måned siden. Blir det ikke bedre ryker den rett ut Anonymkode: ed7e4...be7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #4 Skrevet 18. februar 2020 Haha. Jeg er også slik og stusset her om dagen fordi jeg ALDRI er slik. De siste to månedene har jeg blitt mer og mer irritert. Satt også inn hormonspiral nylig. 🤔 Anonymkode: 5af17...b23
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #5 Skrevet 18. februar 2020 Huff da må jeg bare prøve å overstyre det dårlige humøret. Håper det gir seg. Blir skilt om det fortsetter Anonymkode: ed7e4...be7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #6 Skrevet 18. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har så kort lunte for tiden. Tåler ingenting. Sur og bitter på alt og alle og det må være et mareritt for alle andre. ( mulig hormoner eller noe ) men er det flere som har det sånn og har noen gode tips til meg ? Noe jeg kan tenke eller gjøre så det ikke blir så uhyggelig for de rundt. Anonymkode: ed7e4...be7 Sjekket d-vitaminer og b12? Anonymkode: 58f96...d65
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #7 Skrevet 18. februar 2020 Ta en løpetur? Stressmestring? Yoga? Anonymkode: 252b4...04b
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #8 Skrevet 18. februar 2020 Jeg blir veldig hissig og amper hvis jeg er utslitt.. Anonymkode: cc437...018
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #9 Skrevet 18. februar 2020 Skal ta litt d - vitaminer . Sol gjør meg glad hvertfall 🙈 Anonymkode: ed7e4...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå