Gå til innhold

Er det mye influensa i Bergen for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min måtte dra hjem fra skolen i dag. Fryser, skjelver, ekstremt trøtt....Håper ikke det er influensa. Har skjønt at i deler av landet er det enormt mye nå for tiden (var det 300 elever som var syke samtidig på en skole i trondheim?).

Noen som vet om det er mye influensa i Bergen for tiden?
Har du, dine barn eller noen du kjenner blitt syke?

Anonymkode: dd154...01b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa! Jeg har uendelig mange kollegaer og elever som er syke i Bergen. 

Anonymkode: 6dd25...de3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaaaa! Jeg har uendelig mange kollegaer og elever som er syke i Bergen. 

Å neeiii.... Jobber du som lærer? Barneskole, ungdom eller Videregående?

Min datter er 14 og går på ungdomsskolen.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å neeiii.... Jobber du som lærer? Barneskole, ungdom eller Videregående?

Min datter er 14 og går på ungdomsskolen.

Ungdomsskole, ja. Men er mye i barnas barnehage og på barneskolen også. Influensa og omgangssyke er det mest, men også høy feber i 4-5 dager. 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Datteren min måtte dra hjem fra skolen i dag. Fryser, skjelver, ekstremt trøtt....Håper ikke det er influensa. Har skjønt at i deler av landet er det enormt mye nå for tiden (var det 300 elever som var syke samtidig på en skole i trondheim?).

Noen som vet om det er mye influensa i Bergen for tiden?
Har du, dine barn eller noen du kjenner blitt syke?

Trondheim er RELATIVT langt unna Bergen assa 😂

Anonymkode: f54ad...7b2

Skrevet

Ja d går mye i Bergen også. Min sønn hadde det forrige uke, kjæresten hans og to søsken av henne fikk det to dager før. Det kommer som kastet på deg med høy feber (min hadde over 39 i 4 dager) og muskelvondt, vond hals, hodepine, kvalme og diare. Veldig dårlig og var til legen på onsdagen og fikk konstatert at det var influensa.

Skrevet

2 av disse går på forskjellig videregående, søsken går på barneskole og ungdomsskole..

Skrevet
3 minutter siden, agent007 skrev:

Ja d går mye i Bergen også. Min sønn hadde det forrige uke, kjæresten hans og to søsken av henne fikk det to dager før. Det kommer som kastet på deg med høy feber (min hadde over 39 i 4 dager) og muskelvondt, vond hals, hodepine, kvalme og diare. Veldig dårlig og var til legen på onsdagen og fikk konstatert at det var influensa.

Influensa er ikke noe man har "i forrige uke" altså.... Det varer lenge.

Anonymkode: a7592...8eb

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Influensa er ikke noe man har "i forrige uke" altså.... Det varer lenge.

Alltid noen spydige som måå kommentere fordi man ikke forteller alt.. herregud for en gjeng med sure .... men dersom du tviler på at han har influensa så får du ta kontakt med legen hans. tipper han er bedre til å stille diagnoser enn deg! og han var syk lenger enn forrige uke som du kun hang deg opp i... må man virkelig passe seg og fortelle hver minste detalj for at du blir fornøyd? har du ikke mer å gjøre enn å krangle på detaljer??

Skrevet

Jeg vet ikke om noen som har influensa, hverken på noen av skolene eller på jobben. 

Skrevet

Jeg vet heller ingen i Bergen med influensa. Og jeg jobber i helsevesenet og treffer pasienter hele dagen.

Skrevet
1 time siden, agent007 skrev:

Alltid noen spydige som måå kommentere fordi man ikke forteller alt.. herregud for en gjeng med sure .... men dersom du tviler på at han har influensa så får du ta kontakt med legen hans. tipper han er bedre til å stille diagnoser enn deg! og han var syk lenger enn forrige uke som du kun hang deg opp i... må man virkelig passe seg og fortelle hver minste detalj for at du blir fornøyd? har du ikke mer å gjøre enn å krangle på detaljer??

Det var ikke meningen å tråkke deg på tærne, men det er utrolig mange som får influensa, sier de, og som absolutt ikke har det. Beklager at jeg tok feil.

Skrevet

Ikke influensa, men høy feber i 4-5 dager og hoste og snørr.

Anonymkode: 907b8...c33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...