Heltrandomspørsmål Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 God morgen alle sammen. Søker litt råd osv når det gjelder å dra på telttur om vinteren.. hva slags type underlag og sovepose trenger man? Jeg leser meg blå på nett..og vet ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg fryser veldig, og derfor har jeg vært på telttur kun 1 gang i livet mitt.. fryser som bare det..men har lyst til å overraske ektemannen min med telttur, men da må jeg ordne det slik at jeg ikke fryser (i det hele tatt) ..er det mulig? 😁 Også sovepose.. Jeg så det var noen som var til 10000 kr, er de beste soveposene virkelig så dyre? Må ut med 50000 for å dra på telttur.. 😂
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Hvorfor i all verden vil du på telttur i februar... Det må være en "morsom spøk". Anonymkode: 5c131...35d
Heltrandomspørsmål Skrevet 18. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorfor i all verden vil du på telttur i februar... Det må være en "morsom spøk". Anonymkode: 5c131...35d Nei nei, ikke noe spøk, mange som drar på telttur om vinteren.. så vil jeg gjerne prøve da.. Høres det for gærnt ut? 😂
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #4 Skrevet 18. februar 2020 Hadde ikkje orka å kjøpe alt det utstyret om du ikkje likar å ligge i telt om sommaren ei gong? Har du ein turinterresert venn du kan låne av? Anonymkode: 6e312...28f
Superdolly Skrevet 18. februar 2020 #5 Skrevet 18. februar 2020 Et skikkelig liggeunderlag er det aller viktigste. Hvis liggeunderlaget ikke isolerer godt nok blir du kald uansett hvor dyr sovepose du har. Så begynn der. Men jeg er enig med anonym ...28f: Det er mye penger å betale for en tur. Sjekk mulighetene for å få lånt utstyr så du kan prøve noen ganger, i det minste. Så kan du heller investere i utstyr litt og litt hvis du finner ut at du vil drive med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå