Gå til innhold

Hva synes du om sangen som vant MGP?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes den var litt kjedelig, men sikkert ok. 

Vi vinner nok ikke i år, for å si det sånn 😊

Anonymkode: 0b348...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun vant ene og alene fordi hun sto sterkest og var best? Nei. Uten juryens innblanding hadde det nok vært sterkere kandidater i gullfinalen. Men alle deltakerne fortjente å vinne da. 
 

Fin låt. Tror vi kommer på topp 10, men hun var absolutt ikke min vinner. 

Anonymkode: c3547...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig og intetsigende. Men jeg synes det er helt greit at Norge ikke kommer til å vinne den internasjonale finalen. Vi har ikke råd til å arrangere det sirkuset der neste år. 

(Og det skriver jeg ikke fordi jeg mener at Norge er et fattig land eller at andre land har bedre råd. Jeg skriver det fordi sist Norge vant, ble det kraftige innstramminger på tv-sendingene et halvt år for å spare inn sånn at de kunne sende MGP-finalen. Og jeg synes det er kjipt å miste distriktsnyhetene for eksempel.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Ulrikke helt klart hadde den beste stemmen, og sangen var fin. Hun var en av forhåndsfavorittene, og er også en favoritt utenfor Norge. Hun hadde nok uansett kommet til gullfinalen, men ser at Rein Alexander hadde mange stemmer blant publikum, så ikke godt å si om Ulrikke eller Rein ville vunnet hvis Rein også kom til gullfinalen. Jeg syns hun helt klart er en verdig vinner, og det blir gøy å se hvordan hun gjør det i ESC. 

Anonymkode: 9d583...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin sang, eg hadde den ikke som vinner selv, men høyt oppe på lista mi. Fikk med tre av mine favoritter til sølvfinalen, så for min del hadde ikke stemmetullet så mye å si. Helt greit at den vant.

Anonymkode: dca6c...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin stemme, kjedelig sang! Hundrevis av slike sanger der ute. Heia på trønder Kristin jeg, hun var bra! 

Anonymkode: c36a8...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig. Kommer til å være 14 ballader med damer i pene kjoler i mgp. Hadde ikke stemt på den. 

Anonymkode: 4e303...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen er dessverre kjedelig, IG ballader faller ofte gjennom i MGP. Ulrikke har en fantastisk stemme, men det er ikke nok til å redde oss.

Anonymkode: 186c9...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går å nynner på sangen hennes hele tiden! 😁 Jeg synes Ulrikke var best og fortjente å vinne. 😊 

Tror folk glemmer at det var MANGE som stemte på henne ut av de fire.. Og i gullduellen. Så rett person vant. 😊

Men!! Er enig i at det stemmegreiene til NRK var flaut 😫Tragisk. 

Anonymkode: fa2fb...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sangen er dessverre kjedelig, IG ballader faller ofte gjennom i MGP. Ulrikke har en fantastisk stemme, men det er ikke nok til å redde oss.

Anonymkode: 186c9...f48

Time will show 😉

Anonymkode: fa2fb...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den er kjempefin og jeg har den på minnet. Var den jeg tenkte å gi min stemme til så jeg er fornøyd. Tror likevel ikke den vinner i mai, men kanskje like greit. Alltid morro om den når topp 5 da så heia Ulrikke 👏😀

Anonymkode: 5ef67...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å være en håndfull helt like sanger i mgp, så sånn sett er den utrolig kjedelig. Men historien har jo også vist at slike sanger ofte gjør det veldig bra.

Men for første gang kommer jeg uansett ikke til å heie på Norge siden hun vant på en slik simpel måte.

Heiet på Liza, den var skikkelig fengende og ville skapt litt rabalder der ute.

Anonymkode: 904ec...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste sangen vant. Tror ikke den vinner nødvendigvis, har ikke hørt resten ... men at vi går til finalen tror jeg! Og det er det viktigste!  Uendelig glad for at ikke Rein vant, flaut å sende kopi av Danmark sitt bidrag i fjor. Kristin sin «pray for me» ble jeg irritert av å høre hun synge. Hvor mange ulike måte kan en person uttale «me» på i en og samme sang? Mi, mehey, meeee, meeeeeiiii ... osv

Ellers var det veldig dumt at det ble kluss med stemmingen, for det var mye bra i år ifht det har vært tidligere. Jeg elsker MGP, en tradisjon siden jeg var liten. Men det er ikke de sangene jeg pleier å ha på spillelistene mine for å si det sånn 😂 Har MGP-fester og kler oss ut osv. Holdt på med det i 15-16 år.

 

Anonymkode: dc2a4...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den beste sangen vant. Tror ikke den vinner nødvendigvis, har ikke hørt resten ... men at vi går til finalen tror jeg! Og det er det viktigste!  Uendelig glad for at ikke Rein vant, flaut å sende kopi av Danmark sitt bidrag i fjor. Kristin sin «pray for me» ble jeg irritert av å høre hun synge. Hvor mange ulike måte kan en person uttale «me» på i en og samme sang? Mi, mehey, meeee, meeeeeiiii ... osv

Ellers var det veldig dumt at det ble kluss med stemmingen, for det var mye bra i år ifht det har vært tidligere. Jeg elsker MGP, en tradisjon siden jeg var liten. Men det er ikke de sangene jeg pleier å ha på spillelistene mine for å si det sånn 😂 Har MGP-fester og kler oss ut osv. Holdt på med det i 15-16 år.

 

Anonymkode: dc2a4...f6c

Dette! 
Rein sang dårlig på lørdag, og hele vikingkonseptet er oppbrukt. Ulrikkes sang hadde den beste melodien. De andre var forglemmelige. Pray for me var nærmest et plagiat.

Anonymkode: 533c9...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte best Rein Aleksander, håpte han skulle vinne, likte ikke stemmen og sangen til Ulrikke, hun synger fint men ikke helt min smak. 

Anonymkode: 42627...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle hvilken av sangene vi deltar med, ingen av dem var gode nok til å vinne. Vi har mange fantastiske dyktige sangere i Norge, allikevel sender vi elendige bidrag hvert år. Flaut.

Anonymkode: 85a65...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...