Gå til innhold

Stive brystvorter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alle kvinner har det hver dag. 

Men er du redd for at andre skal se dine stive brystvorter igjennom tøyet? Mine er ofte synlige i for eksempel sportsbh og bh uten padding. Nå som jeg har blitt eldre, bryr jeg meg ikke lenger om det. Er jo helt normalt. Jeg går ikke bevisst fram for å vise mine synlige stive brystvorter, men blir de stive, javel, fuck it. Hva mener dere? 

Anonymkode: bbdee...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det ikke hver dag. 

Jeg syns ikke det er pent når de vises, men det er ikke et stort problem i hverdagen. 

Anonymkode: 778df...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den jobben jeg har det ikke et alternativ å vise stive brystvorter gjennom klærne. Hva jeg mener om saken er underordnet. 

Anonymkode: 8b222...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

I den jobben jeg har det ikke et alternativ å vise stive brystvorter gjennom klærne. Hva jeg mener om saken er underordnet. 

Anonymkode: 8b222...5af

Såpass. 

Anonymkode: bbdee...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null stress å vise stive brystvorter eller å se andres stive brystvorter. Menn får det jo like ofte som kvinner, hvorfor skulle det være et problem? 

Anonymkode: 13007...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Null stress å vise stive brystvorter eller å se andres stive brystvorter. Menn får det jo like ofte som kvinner, hvorfor skulle det være et problem? 

Anonymkode: 13007...e86

Nei, det er akkurat det jeg òg mener, det er ikke noen big deal liksom. 

Anonymkode: bbdee...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd?? Stive brystvorter er frekt og freidig, det er naturlig og positivt. Ingen ting å skjemmes over eller være redd for.

Anonymkode: 9d8c5...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg jobber med ungdom bruker jeg alltid vatterte bher og passer på at genseren ikke er gjennomsiktig. Bruker heller uke for stor utringning. Men skammer meg ikke over eventuelle stive brystvorter altså, det bare passer seg ikke så godt i min jobbsituasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som lærer synes jeg det er greit å gå kledd ordentlig på jobb, men ellers er ikke det noe jeg tenker så mye på.

Anonymkode: 246ce...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...