Anonym bruker Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Er sånn passe sylta i dag og jobba 7.5 time. Nå ligger jeg rett ut og her helt ferdig. Over halvparten av de små på 1-2 år var mye mer sylta enn meg og hadde 9 timers dag. Begynte plutselig å tenke på hvilken fryktelig form de må være i når de kommer hjem😱 eller tåler de mer enn oss voksne ? 9 timer med 15 andre barn en hel dag. Minimalt med soving for alle hoster seg våken hele tiden. huff i morra tar jeg sykedag. Håper de små får det også Anonymkode: 2c743...18e
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 Hvis barn er i dårlig form blir de slappe og/eller sutrete. Da håper jeg dere ringer foreldrene. Anonymkode: 144ae...8ab
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 Hvorfor i all verden kontakter dere ikke foreldrene til de syke ungene? Anonymkode: 04acc...5d2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor i all verden kontakter dere ikke foreldrene til de syke ungene? Anonymkode: 04acc...5d2 Fordi vi kan ikke sende hjem barn som bare er litt forkjølet;da blir ingen igjen. Vi kan ikke forvente at foreldrene skal være hjemme fra jobb hver gang barnet er litt forkjølet! Anonymkode: 5dc9a...e4d
topaz Skrevet 17. februar 2020 #5 Skrevet 17. februar 2020 Litt forkjøla eller helt sylta? Er de helt sylta, grinete og i dårlig form ringer dere foreldre.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #6 Skrevet 18. februar 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi vi kan ikke sende hjem barn som bare er litt forkjølet;da blir ingen igjen. Vi kan ikke forvente at foreldrene skal være hjemme fra jobb hver gang barnet er litt forkjølet! Anonymkode: 5dc9a...e4d Det er jo ikke det du beskriver. De var mer sylta enn deg og du var helt ferdig og skal være hjemme fra jobben. Enten har du dårlig samvittighet for at du skal skulke fra jobben eller så er dere vel allesammen syke nok til å være hjemme i sengen. Anonymkode: 04acc...5d2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #7 Skrevet 18. februar 2020 Barn tåler nok mer enn voksne. Husker sønnen min, han satt på gulvet å lekte med 40.1 i feber. Anonymkode: 7dff8...7dd
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #8 Skrevet 18. februar 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Er sånn passe sylta i dag og jobba 7.5 time. Nå ligger jeg rett ut og her helt ferdig. Over halvparten av de små på 1-2 år var mye mer sylta enn meg og hadde 9 timers dag. Begynte plutselig å tenke på hvilken fryktelig form de må være i når de kommer hjem😱 eller tåler de mer enn oss voksne ? 9 timer med 15 andre barn en hel dag. Minimalt med soving for alle hoster seg våken hele tiden. huff i morra tar jeg sykedag. Håper de små får det også Anonymkode: 2c743...18e Deg IGJEN? 🙄 Anonymkode: cf2d8...178
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2020 #9 Skrevet 18. februar 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Deg IGJEN? 🙄 Anonymkode: cf2d8...178 Hvem er det? Kan ikke si jeg kjenner igjen hi Anonymkode: d2b9d...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå