Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Hvordan gjør dere det? Har sett noen oppskrifter, men de ser litt omstendige ut med koking av olje og slikt. Vil resultatet bli dårlig om jeg bare legger hele hvitløksfedd, evt hakket, på et glass med olje?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 Bare å sette hele fedd i olje. Og vente. Ikke lag så store porsjoner, varer ikke evig Anonymkode: b438d...89b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2020 Takk, da prøver jeg det👍🏻 Antar at jeg vil se/lukte om det blir dårlig. Bør stå i kjøleskap eller kan det stå på benken?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare å sette hele fedd i olje. Og vente. Ikke lag så store porsjoner, varer ikke evig Anonymkode: b438d...89b Hvor lenge kan det stå? Anonymkode: a79a0...688
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2020 #5 Skrevet 17. februar 2020 4 hours ago, Den perfekte mor, påan igjen said: Takk, da prøver jeg det👍🏻 Antar at jeg vil se/lukte om det blir dårlig. Bør stå i kjøleskap eller kan det stå på benken? 4 hours ago, Anonym bruker said: Hvor lenge kan det stå? Anonymkode: a79a0...688 Vi snakker nok flere måneder...er mer smaken som kan bli litt vel ekstrem hvitløk. Jeg har min på benken. Blir den uklar er den ødelagt Anonymkode: b438d...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå