Gå til innhold

Trener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere opptatt av det? Trener du eller mannen din? Kunne du vært sammen med en mann som ikke beveger på seg? 

Anonymkode: b02dc...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg driver med styrkerelatert idrett og trener masse. Er singel, og ville nok hatt problemer med å være sammen med en sofagris. Og det er kun fordi jeg synes det er viktig å ta vare på seg selv, utseende etc har ingenting å si. Det spiller ingen rolle om han trener styrke, svømming, klatring, boksing, ski eller går seg en tur i skog og mark, men det er viktig for meg å spise sunt og bevege seg 😊 

Anonymkode: d4cae...a99

Skrevet

Nei, jeg trener ikke

Anonymkode: bd828...4d8

Skrevet

Ja, jeg trener kampsport, styrke og løping. 

Skrevet

Jeg trener en del, minst 25økter pr mnd. Så langt ligger jeg på 17 for feb. Trener styrke, svømming og turer (løping eller motbakker).

Mannen min trener minimalt, men har en fysisk krevende jobb. Så han er i god form. Han er tidligere idrettsutøver på toppnivå, så han har et veldig godt grunnivå når det kommer til kondis og styrke.

Kunne ikke vært sammen med en saccosekk.

Anonymkode: 81bc3...7d4

Skrevet

Nei jeg trener ikke, er kronisk syk og makter ikke. Går litt turer når jeg kan. 

Mannen trener ikke, men han har en veldig fysisk jobb så han er sterk og i god form. Han går hver dag da, en times tid med lydbok på øret så han blir svett.

Anonymkode: 994f4...31d

Skrevet

Jeg trener styrke 3 dager i uka, samt går endel turer. Mannen trener fotball 2-3 dager i uka, samt har en fysisk jobb. 

Anonymkode: 680a3...7c2

Skrevet

Trener en gang pr uke fast og legger inn litt ekstra når jeg kan (skuffer snø hos naboen, ikke bare hos oss om det snør i helga og jeg har tid f eks.) Men målrettet trening er det ikke rom for i hverdagen akkurat nå.

Anonymkode: 69246...3d6

Skrevet

Trener på treningssenter 2-3 ganger i uka. I tillegg går jeg tur, går på ski og går i fjellet. Samme med mannen.

Anonymkode: 4ac27...c20

Skrevet

Nei, trener ikke. Men jeg er lærer for 1. trinn, så jeg får nok bevegelse på jobb! 😄

Anonymkode: 83f3c...06d

Skrevet

Trener masse. Trening/aktivitet er en naturlig del av hverdagen min. Blir pottesur hvis jeg ikke får svettet ut daglig.
Jeg vet hvor viktig aktivitet er for fysikk og psyke, og hadde ikke klart å ha en mann som ikke beveget seg. Ikke minst fordi jeg vil at barna skal få med seg hjemmefra at bevegelse er like vesentlig som mat og søvn. 

Anonymkode: c836e...eb4

Skrevet

Jeg trener 2-3 ganger i uka, styrke og kondisjon samt er trener for idretten til yngste barnet mitt. Liker å trene og holde meg i form, men er ikke sånn som snakker mye om det, lager innlegg på fb, sammenligner resultater og lignende, men er opptatt av treningen for min egen del fordi jeg vil ta vare på helsen min og kjenner at treningen gjør meg godt.

Anonymkode: 4ee08...6ab

Skrevet

Ja, både jeg og mannen trener nesten daglig. Jeg er glad i å jogge, mens mannen min både jogger og trener styrke. Kunne neppe vært sammen med en sofasliter.

Skrevet

Nei, jeg trener ikke. Hater det. Skulle ønske jeg hadde råd til å gå på dansekurs. 

Skrevet

Trener styrke og fotball. Førstnevnte er for å være litt sterk. Jeg synes ikke det er så gøy, men det er utrolig hvor mye mer du kan gjøre når du har litt muskler. Sistnevnte er fordi jeg synes det er gøy. Det er selvfølgelig også for utseende jeg trener. Det er viktig for meg å føle meg bra. Kunne ikke vært sammen med en mann som jeg ikke tente på. Og det krever et minimum av trening. I tillegg liker jeg å kose meg med god mat og snop, og det må man jo forbrenne. Både mannen og jeg.

Anonymkode: bb637...8fd

Skrevet

Ja trener 4-5 ganger i uka. Styrke og løping. (Og jeg har 3 kroniske sykdommer med 20 operasjoner bak meg og behandling på sykehus hver 8.uke i tillegg til sprøyter hjemme) Hadde nok vært en en fin unnskyldning da jeg alltid blir veldig dårlig i starten av en ny opptreningsperiode etter en operasjon eller sykdom 

mannen trener noe nå men trent mye før. Han er en aktiv mann og er sterk og slank. Hadde ikke orket en overvektig sofagris nei. 

Anonymkode: 1bc2f...ea3

Skrevet

Trener aldri. Men går tur hver helg med barna

Anonymkode: 7f3cb...c66

Skrevet

Løper tre dager i uken, prøver å gå til og fra jobb (ca 3km). Er det drittvær hopper jeg på bussen, litt teit egentlig, sparer bare 10min i tid på å ta bussen.
Målet er å ha minst en styrketrening i uka, men synes det er kjedelig så om jeg skulker en trening så er det dessverre den som ryker.... Er det en bra vinter blir joggingen byttet ut med langrenn. 
Har en pause fra fotball og innebandy pga et kranglete kne.

Går tur med familien hver søndag.

Skrevet

Nop. Hater trening. Går tur kanskje 1 eller to ganger i uka men det holder i massevis. Mannen går litt oftere med hunden. Han er pensjonist så det er hans oppgave for det meste. 

Anonymkode: 7fbac...d6f

Skrevet

Ja, trener jevnt. Kunne ikke hatt mann (eller barn) som ikke så gevinsten av å holde seg i form.

Skrevet

Fysisk aktivitet er en viktig og selvsagt del av livet mitt. Det er det for partneren min også. 

Foretrekker en partner som setter fysisk aktivitet høyt. Vi driver med ulike former for trening, men prioriterer å bruke en eller to treningsdager i uken på fellestrening vi begge setter pris på, slik som å jogge eller å trene styrke. Hadde i grunnen vært et merkbart tap dersom dette hadde uteblitt fra livet mitt. 

Kunne nok allikevel vært sammen med en mann som ikke hadde vært like opptatt av fysisk aktivitet som meg, men det hadde vært under forutsetning av at han hadde holdt seg i god form. For å være det må man jo nesten bevege seg litt, da, så svaret er vel at jeg ikke kunne ha vært sammen med en som ikke trener. 

Skrevet

Nei, trener aldri. Hater det

Anonymkode: c632a...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...