Gå til innhold

Føler meg lat🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40% sm pga svangeskapsrelaterte plager som det så fint står i sykmeldingen. Er i uke 35, og er rett og slett sliten. Sykedagene mine blir stort sett brukt til å sove lenge, og å ligge på sofaen. Mannen min gjør det meste av husarbeid og er svært hensyns- og forståelsesfull. 
Men for å få denne graderte sykmeldingen til å gå best mulig opp med vaktene jeg jobber, så er jeg ikke like gåen hver sykedag. Jeg har f.eks. sykedag i dag, men etter å ha hvilt hele helgen er jeg ikke like gåen som jeg ville vært etter bare en fridag. 
Jeg er fortsatt tung i kroppen og energiløs, men har samtidig nok energi til å tenke på alt jeg kunne eller burde ha gjort. Likevel blir jeg liggende. Har jeg rett og slett blitt lat og blitt vant med en hverdag på sofaen? Har dere erfaringer?

Anonymkode: b9959...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er du i innspurten. Klart ting blir litt ekstra tungt da. At hodet klarer å gå betyr ikke at kroppen er tipp-topp. Ta den tida du trenger og gjør det du klarer. Snart ferdig 😊 

Anonymkode: 4a175...929

Skrevet

Det er vanlig at man blir litt "latere" hvis man gå hjemme lenge, men det betyr ikke at du ikke er syk eller dårlig av den grunn, men at man skrur ned tempoet og venner seg til det. Ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for

Anonymkode: c5a43...5e0

Skrevet

Nyt det, fremtiden bringer mange travle tider og beste gang du går gravid har du kanskje en aktiv 2-3 åring å ta deg av 😉

Denne tiden får du aldri igjen, så lær deg å strikke, hør på en bok og nyt freden i huset. 

Anonymkode: eb8fc...549

Skrevet

Åh, takk for støtte😅 Hodet samarbeider ikke helt med kroppen, de er litt uenige om hva jeg orker og ikke. Selv om det ikke burde spille noen rolle, er det likevel godt å lese at det er «greit» om dere skjønner.

Anonymkode: b9959...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...