Gå til innhold

Er jeg for gammel til å få en til?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var 36 når jeg fikk min først. Min venninne er 43 og fikk sin første nå. Og gjett hva - hun er heller ikke for gammel.

Anonymkode: 516fd...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor forskjell på når man er «for gammel». Høyt utdannede kvinner i byene gjerne får barn senere. Mange starter ikke før de er 34. 

Anonymkode: fdd91...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv 33 når jeg fikk siste :) synes ikke jeg er for gammel til det? Er jo vanlig å få barn i 30 årene og?

Anonymkode: 004d4...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😃 Så forskjellig det kan oppleves rundt om i landet! Hvor bor du?
Jeg bor i Oslo, og var 29 og 32 da jeg fikk barna mine - ikke spesielt ungt i dine øyne! Jeg var helt alene om barn i vennegjengen i lang tid. Venninnene mine begynte å få barn da de var 34-36, og fikk stort sett 3 barn alle sammen. De fleste fikk siste etter fylte 40. En var 43 da hun fikk nr to... 

Anonymkode: c3c1d...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/16/2020 at 9:31 PM, Anonym bruker said:

Jeg har 3 barn, og nå ønsker sambo en til! Veldig overrasket over det men er jeg blitt for gammel? Har akkurat fylt 34. Sa jeg ikke skulle være eldre enn 30 med siste men nå ble jeg litt usikker.

 

Anonymkode: 6a4bc...2b2

for gammel ? Nei virkelig ikke , venter vårt 5 barn nå, de andre er 14,12,5 og 3

Anonymkode: 30241...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg leste overskriften tenkte jeg at du måtte være sånn rundt 42. 

Jeg fikk mine to yngste barn etter 35, alle tre etter 31. 

Vil si du er i perfekt alder for en til!

Anonymkode: b68b7...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2020 den 16.04, Anonym bruker skrev:

Blir nesten litt provosert av spørsmålet....

I hvilken verden lever du i når du tror at 34 år er for gammelt å få barn?

Anonymkode: 30bfe...3c6

Provosert faktisk...

Folk er forskjellig. I Oslo er det vanlig å bli mor når man er i midten av 30-årene, og «alle» er opptatt av å ikke bli mor for tidlig. De vil ha alt på stell og vil reise og «feste fra seg» i evigheter. Da er det kanskje ikke så rart om de føler seg pur unge når de fyller 30, men for oss som fikk barn i starten/midten av tyveårene er faktisk 34 ikke så rent ungt lengre. Når vi fyller 34 har vi vært voksne lenge. 

Så til deg hi: det er absolutt ikke for gammelt å få barn når man er 34, om man ønsker det. Men jeg forstår spørsmålet ☺️ 

Anonymkode: 4d1af...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...