tante grusom master of law Skrevet 16. februar 2020 #1 Skrevet 16. februar 2020 Hele familien har nettopp nytt en nydelig frokost med fløyelsmyk havregrøt. Det var bare knallgodt. At jeg ikke har tenkt på å bruke havremel isteden for gryn selv. Ernæringsmessig er det jo det samme. Så takk, du anonyme!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2020 #2 Skrevet 16. februar 2020 Hvordan gikk du frem for å lage havrebrød grøten? Anonymkode: 6fd88...91f
tante grusom master of law Skrevet 16. februar 2020 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan gikk du frem for å lage havrebrød grøten? Anonymkode: 6fd88...91f Brukte denne oppskriften: https://www.lindastuhaug.no/2016/09/26/floyelsmjuk-havregrot-klumper/
Elina Skrevet 16. februar 2020 #6 Skrevet 16. februar 2020 Har hatt problemer med å få tak i havremel i det siste, må vel kanskje innom helsekosten. Ellers så er semulegrynsgrøt veldig godt, har også kjøp polentagryn så skal prøve det også.
Hannasbananas Skrevet 16. februar 2020 #7 Skrevet 16. februar 2020 3 minutter siden, Elina skrev: Har hatt problemer med å få tak i havremel i det siste, må vel kanskje innom helsekosten. Ellers så er semulegrynsgrøt veldig godt, har også kjøp polentagryn så skal prøve det også. Neinei, ikke kjøp havremel! Kjør lettkokte havregryn i blenderen. Det er nøyaktig det samme og koster en brøkdel!
tante grusom master of law Skrevet 16. februar 2020 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2020 3 minutter siden, Elina skrev: Har hatt problemer med å få tak i havremel i det siste, må vel kanskje innom helsekosten. Ellers så er semulegrynsgrøt veldig godt, har også kjøp polentagryn så skal prøve det også. Jeg fant havremel på meny i går. Elsker semulegrynsgrøt, men får så problemer med blodsukkeret av det.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2020 #9 Skrevet 16. februar 2020 7 minutter siden, Elina skrev: Har hatt problemer med å få tak i havremel i det siste, må vel kanskje innom helsekosten. Ellers så er semulegrynsgrøt veldig godt, har også kjøp polentagryn så skal prøve det også. De selger havremel på Meny Anonymkode: f0064...f0c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2020 #10 Skrevet 16. februar 2020 Men metter det like mye som hele gryn? Bare ser for meg at grøten fordøyes raskere? Anonymkode: 48b46...1c3
tante grusom master of law Skrevet 16. februar 2020 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men metter det like mye som hele gryn? Bare ser for meg at grøten fordøyes raskere? Anonymkode: 48b46...1c3 Jeg synes den mettet godt. Jeg dro og trente styrke etter frokost og grøten holdt meg gående. Jeg er avhengig av å spise godt før trening, og det gikk bra.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2020 #12 Skrevet 16. februar 2020 38 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Jeg synes den mettet godt. Jeg dro og trente styrke etter frokost og grøten holdt meg gående. Jeg er avhengig av å spise godt før trening, og det gikk bra. Takk, dette skal prøves! Anonymkode: 48b46...1c3
Hannasbananas Skrevet 17. februar 2020 #13 Skrevet 17. februar 2020 Jeg prøvde den i dag! Fantastisk!! 🙌🏼 Rørte inn en liten skje smør og litt honning, og hadde rørte, usøtede jordbær oppå. 🤤 Takk for tipset!
tante grusom master of law Skrevet 17. februar 2020 Forfatter #14 Skrevet 17. februar 2020 29 minutter siden, Hannasbananas skrev: Jeg prøvde den i dag! Fantastisk!! 🙌🏼 Rørte inn en liten skje smør og litt honning, og hadde rørte, usøtede jordbær oppå. 🤤 Takk for tipset! Så bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå