Gå til innhold

Fikk dere fin feiring på Valentinsdagen, da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns det er en tullete dag og ga klar beskjed om at jeg IKKE vil ha noe som helst oppmerksomhet. Hadde en helt fin dag, som stort sett alle dager er.

Anonymkode: b1f59...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingenting.

Men leste akkurat på Dagbladet at det var noen som feiret med sextreff i Vestfold i går kveld. Mitt under akten dukket  representanter fra politiet, brannvesenet, kemneren, skatteetaten og eltilsynet.

Perfekt timing med el-kontroll og gjennomgang av selvangivelsen mitt under akten! Neste år får de vel feire Valentine med å spille ludo...sex er vel snart ulovlig.

Anonymkode: 1fc65...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei ingenting.

Men leste akkurat på Dagbladet at det var noen som feiret med sextreff i Vestfold i går kveld. Mitt under akten dukket  representanter fra politiet, brannvesenet, kemneren, skatteetaten og eltilsynet.

Perfekt timing med el-kontroll og gjennomgang av selvangivelsen mitt under akten! Neste år får de vel feire Valentine med å spille ludo...sex er vel snart ulovlig.

Anonymkode: 1fc65...f9c

Du ser ikke at det ikke er sex men trafficking og utnyttelse som er problemet?

Anonymkode: 23b7d...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feirer ikke valentinsdagen. I går ble det takeaway fordi barnet vårt som har influensa og ikke har spist på en uke plutselig fikk lyst på pommes frites. ;) Også så vi en barnefilm sammen. Ble en ganske koselig kveld. :)

Anonymkode: 25132...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Every day is Valentines day when you're in the right relationship" 

Vi har 9.februar som vår dag egentlig, det var da vi traff hverandre. Men Valentines har blitt spesiell for oss ettersom det var den dagen han flyttet til Norge for meg. Så vanligvis feirer vi, gjerne med god mat blomster og han har en gave til meg. Nå er han nyoperert, så i år ble det ikke den store feiringen - men han sendte med på hudpleiesalong hvor jeg fikk litt god behandling og nye negler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det er en tullete dag og ga klar beskjed om at jeg IKKE vil ha noe som helst oppmerksomhet. Hadde en helt fin dag, som stort sett alle dager er.

Anonymkode: b1f59...c8f

Trenger vel ikke være så aggressiv...? Vi feirer heller ikke, og mener at det ikke er en nødvendig feiring. Men vi klarer å si det med vanlig stemme, og klarer å respektere at noen liker å ha det hyggelig på andre måter enn oss 😍

Anonymkode: d5fb3...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at valentinsdagen er for de unge og usikre. 

Jeg var alene hjemme med barna i går, og vi hadde som vanlig pizza og smågodt mens vi såg en film sammen. Superkoselig. 

Anonymkode: 85639...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentines er ikke helt vår greie, og mannen min er i tillegg på jobbreise. Ble en typisk avslappende fredagskveld på sofaen. 

Men telefonsex ble det 🙈

Anonymkode: ad329...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en helt vanlig fredagskveld for oss😊 pizza og film med kidsa😊 

Feirer ikke valentines

Anonymkode: 60fa2...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Trenger vel ikke være så aggressiv...? Vi feirer heller ikke, og mener at det ikke er en nødvendig feiring. Men vi klarer å si det med vanlig stemme, og klarer å respektere at noen liker å ha det hyggelig på andre måter enn oss 😍

Anonymkode: d5fb3...ff3

Aggressiv? At jeg syns valentinsdagen er tullete handler ikke om å være aggressiv. Det handler om at denne dagen bidrar til mye unødvendig handling, og har blitt enda en dag hvor folk kan vise seg frem i sosiale medier og late som de lever perfekte liv. Hva med å fortelle kjæresten at du setter pris på han, i stedet for å skrive det på Facebook hvor han ikke en gang er medlem og aldri kommer til å se det. Også legger jeg til et smilefjes tilfelle du tror jeg ikke snakker med normal stemme ☺️

Anonymkode: b1f59...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feirer alltid! Vært sammen i 20 år og får fortsatt sommerfugler i magen når jeg ser mannen min. Han er min store kjærlighet og jeg føler meg så heldig. Vi har stort sett alltid fine dager og har det generelt veldig bra, men jeg vil likevel gjerne feire alle dager som kan feires, slik som bursdag, bryllupsdag og valentines dag. Det er jo bare koselig! Ingen bilder på sosiale medier, fikk et fint kort og øredobber.

Anonymkode: 37227...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aggressiv? At jeg syns valentinsdagen er tullete handler ikke om å være aggressiv. Det handler om at denne dagen bidrar til mye unødvendig handling, og har blitt enda en dag hvor folk kan vise seg frem i sosiale medier og late som de lever perfekte liv. Hva med å fortelle kjæresten at du setter pris på han, i stedet for å skrive det på Facebook hvor han ikke en gang er medlem og aldri kommer til å se det. Også legger jeg til et smilefjes tilfelle du tror jeg ikke snakker med normal stemme ☺️

Anonymkode: b1f59...c8f

😃 Sender deg et smil tilbake! Det var morsomt😊 Det var bare den «sier KLART fra» som fikk meg til å tenke at du var litt sinna. Jeg er helt enig med deg, altså. Hverdagen teller mest, og SoMe bør ikke være arenaen. Men hvis noen trenger en knagg, så vær så god! Så lenge jeg ikke må delta ✌🏻

Anonymkode: d5fb3...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😃 Sender deg et smil tilbake! Det var morsomt😊 Det var bare den «sier KLART fra» som fikk meg til å tenke at du var litt sinna. Jeg er helt enig med deg, altså. Hverdagen teller mest, og SoMe bør ikke være arenaen. Men hvis noen trenger en knagg, så vær så god! Så lenge jeg ikke må delta ✌🏻

Anonymkode: d5fb3...ff3

Man må kanskje være litt tydelig når det er så mye forventninger i samfunnet ellers. ;) Jeg måtte si ganske klart i fra til mannen min også. Han er veldig enig i at vi ikke skal feire valentinsdagen, men han var litt smånervøs for at jeg hadde forventninger uten å si noe, og at jeg kom til å bli sur på ham i etterkant. 😛

Anonymkode: 25132...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei ingenting.

Men leste akkurat på Dagbladet at det var noen som feiret med sextreff i Vestfold i går kveld. Mitt under akten dukket  representanter fra politiet, brannvesenet, kemneren, skatteetaten og eltilsynet.

Perfekt timing med el-kontroll og gjennomgang av selvangivelsen mitt under akten! Neste år får de vel feire Valentine med å spille ludo...sex er vel snart ulovlig.

Anonymkode: 1fc65...f9c

Pinlig ignorant, rett og slett flaut

Anonymkode: d4144...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blomster, men det får jeg nesten hver fredag, vi hadde take away, og jeg brukte valentins som påskudd til å lage kake, pavlova. Vi elsker hverandre hver dag og viser det hver dag❤

Anonymkode: 84c0e...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man må kanskje være litt tydelig når det er så mye forventninger i samfunnet ellers. ;) Jeg måtte si ganske klart i fra til mannen min også. Han er veldig enig i at vi ikke skal feire valentinsdagen, men han var litt smånervøs for at jeg hadde forventninger uten å si noe, og at jeg kom til å bli sur på ham i etterkant. 😛

Anonymkode: 25132...559

Så han er vant med at du sier en ting og mener en annen?

Jeg skjønner ikke dem som gir beskjed om at de nekter å motta gaver eller en oppmerksomhet, uansett hvilken dag det er? En ting å ikke forvente noe, men å bli sur om man får noe er jo helt idiotisk. 

Anonymkode: 85639...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi feiret ikke valentinsdag. Jeg ble faktisk så irritert av at alle radiokanaler vasset i påtatt søtsuppe i går at jeg måtte skru av i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det var et skikkelig surt svar, og så ille er det jo ikke, altså. Men jeg er litt lei av handelsstandens pushing av feiringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feirer ikke valentines, har aldri gjort det. Vi er nærmere 50 år og har vært gift i 20 av dem, så jeg føler vi er litt "gamle" for valentines. Sønnen vår på 19 tok med seg kjæresten ut og spiste middag i går, det synes jeg var koselig, det er nok en feiring mer for den yngre garde.

Men så kom plutselig mannen med en liten hjerteeske med konfekt i i går kveld, han hadde sett den på butikken og blitt litt påvirket, så han kjøpte den til meg. Synes det var koselig jeg da ;) 

 

Anonymkode: 19b2f...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi feirer ikke valentines, har aldri gjort det. Vi er nærmere 50 år og har vært gift i 20 av dem, så jeg føler vi er litt "gamle" for valentines. Sønnen vår på 19 tok med seg kjæresten ut og spiste middag i går, det synes jeg var koselig, det er nok en feiring mer for den yngre garde.

Men så kom plutselig mannen med en liten hjerteeske med konfekt i i går kveld, han hadde sett den på butikken og blitt litt påvirket, så han kjøpte den til meg. Synes det var koselig jeg da ;) 

 

Anonymkode: 19b2f...bc9

Det er dette jeg mener. Tenk om du skulle blitt dødelig fornærmet over at han fant på å gi deg noe fint/godt? Noen rir prinsippene sine litt for regid, mener jeg. 

Anonymkode: 85639...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så han er vant med at du sier en ting og mener en annen?

Jeg skjønner ikke dem som gir beskjed om at de nekter å motta gaver eller en oppmerksomhet, uansett hvilken dag det er? En ting å ikke forvente noe, men å bli sur om man får noe er jo helt idiotisk. 

Anonymkode: 85639...c41

Nei, han er absolutt ikke vant til det, men han har fått litt forståelsen av at "alle" kvinner ønsker oppmerksomhet på valentinsdagen og blir sure hvis ikke mannen lever opp til forventningene. ;)

Jeg har heller ikke sagt at jeg nekter å motta noe, men ingen av oss ønsker å feire denne dagen, han følte bare et behov for å forsikre seg om at det faktisk var greit for meg og at ikke jeg følte det på samme måte som "alle andre".

Jeg hadde selvsagt ikke blitt sur om han hadde gitt meg noe likevel, men jeg vet at han ikke ønsker å gi meg noe bare fordi det er 14. februar, og at han i såfall bare hadde gjort det pga forventninger. Da er det bedre at han gir meg noe en dag han kommer på av seg selv at han har lyst til å gjøre det. :)

Anonymkode: 25132...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at valentinsdagen er for de unge og usikre. 

Jeg var alene hjemme med barna i går, og vi hadde som vanlig pizza og smågodt mens vi såg en film sammen. Superkoselig. 

Anonymkode: 85639...c41

Hvorfor er man usikker fordi man vil feire denne dagen? Er man groteske når man vil feire halloween og kravstore når man feirer jul da også eller? Er helt samme greia. Trenger absolutt ikke å være usikker for å ville feire valentines. I år er første gang jeg har gjort noe ut av valentines med kjæreste, men er absolutt ikke usikker på meg selv eller forholdet mitt. Noen folk har sjeldent tid til å være kjærester også og velger valentines som en fast dag å prioritere å pleie forholdet. Eller biff og blowjob dagen etc. Syns det var en teit uttalelse, jeg. 

Anonymkode: 8b129...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentines er en dag som man gjør det til. Trenger ikke å kjøpe roser, sjokolade og gaver for å kunne vise hverandre litt ekstra kjærlighet den dagen. Man trenger ikke å ta på seg finstasen og gå ut og spise en romantisk middag eller dra på the well sammen. 

En fin valentines kan like så greit være billig pizza, brus og en god film hjemme på sofaen. Eller å skaffe seg barnefri og tilbringe hele dagen naken i senga. Trenger faktisk ikke å koste noe, så den der «det er bare handelsstanden som tjener på det» er bullshit. Drit i handelsstanden og bli hjemme da. Gjør noe fint for mannen/dama di! 
 

Jeg kjøpte en rose og kort til mannen (vanligvis alltid han som kjøper roser til meg) og så fikk vi barnefri i noen timer når ungen var lagt :) Spiste på mcdonalds, dro en tur ut og tok noen pils så var det litt snuskeri på veien hjem. Helt perfekt :)

 

Anonymkode: 8b129...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...