Gå til innhold

Gravid med gift mann


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tror det er noen som kjeder seg om dagen, ser de samme trådene her og på kvinneguiden stadig vekk

Anonymkode: 89663...110

Jeg skrev på kvinneguiden også. 

Anonymkode: 27b87...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tror det er noen som kjeder seg om dagen, ser de samme trådene her og på kvinneguiden stadig vekk

Anonymkode: 89663...110

Så du mener at bare èn person i verden kan oppleve en ting? Når èn person først blir gravid med en gift mann, så går det ikke lenger an at flere kan ende opp i samme situasjon? Makan til bullshit uttalelse fra din side. 

Jeg bruker ikke prevensjon av medisinske grunner og kunne godt endt opp med å bli gravid en den gifte mannen jeg hadde en greie med for 1 år siden fordi jeg 1. Ikke bruker prevensjon og 2. jeg hadde eggløsning. Stoppet det hele før det gikk så langt, men sånne ting kan skje HVEM som helst. Ta deg sammen!😅

Anonymkode: 45e04...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du mener at bare èn person i verden kan oppleve en ting? Når èn person først blir gravid med en gift mann, så går det ikke lenger an at flere kan ende opp i samme situasjon? Makan til bullshit uttalelse fra din side. 

Jeg bruker ikke prevensjon av medisinske grunner og kunne godt endt opp med å bli gravid en den gifte mannen jeg hadde en greie med for 1 år siden fordi jeg 1. Ikke bruker prevensjon og 2. jeg hadde eggløsning. Stoppet det hele før det gikk så langt, men sånne ting kan skje HVEM som helst. Ta deg sammen!😅

Anonymkode: 45e04...4b4

Dette kan virkelig ikke skje hvem som helst. 

Anonymkode: b247e...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

1: Dette kan virkelig ikke skje hvem som helst.

2: Som man reder, så ligger man. 

Anonymkode: 4c81f...0f2

Problemet er at det er flere som blir liggende der...

Anonymkode: 65c0e...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et resultat av at min mor hadde et forhold til en gift mann med familie. Det har ikke vært enkelt. 
 

ser du kun tenker på denne mannen og hans ekteskap, men hva med barnet? Det har vært ganske vanskelig for meg å se på facebook hvor god, snill og kjærlig faren min er med de andre barna hans. Han ønsker ingen kontakt med meg i det hele tatt fordi han skammer seg og er flau fordi jeg et eg vandrende bevis på hans utroskap. Derfor har jeg vokst opp uten en far, derfor har jeg vokst opp med å se på han med sin egen familie på avstand. Derfor har jeg vokst opp med dårlig selvtillitt, og hadde lenge vanskeligheter med å akseptere at min samboer faktisk elsket meg. For hvorfor skulle han elske meg når min egen far som skal elske meg over alt ikke gjør det og bevisst har valgt meg bort? Nei, jeg unner ingen å ha det slik. Vent heller til du finner en pappa som stiller opp og som vil elske dette barnet like mye som du. 

Anonymkode: 65f06...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du mener at bare èn person i verden kan oppleve en ting? Når èn person først blir gravid med en gift mann, så går det ikke lenger an at flere kan ende opp i samme situasjon? Makan til bullshit uttalelse fra din side. 

Jeg bruker ikke prevensjon av medisinske grunner og kunne godt endt opp med å bli gravid en den gifte mannen jeg hadde en greie med for 1 år siden fordi jeg 1. Ikke bruker prevensjon og 2. jeg hadde eggløsning. Stoppet det hele før det gikk så langt, men sånne ting kan skje HVEM som helst. Ta deg sammen!😅

Anonymkode: 45e04...4b4

Prikk like innlegg da

Anonymkode: 89663...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev på kvinneguiden også. 

Anonymkode: 27b87...3b9

Jeg vet det

Anonymkode: 89663...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lå du med en gift mann da? Dere er vel begge klar over risikoen. Heldigvis ikke mitt problem

Anonymkode: 5d531...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubeskrivelig tåpelig av dåke begge å ha ubeskyttet sex. 

Han er en idiot. Du er også en idiot. 

Du har all rett til å beholde,men du er like mye skyld i å ødelegge en familie som han. 

Ditt barn om du fullfører graviditeten vil også være en tapende part. 

 

 

Anonymkode: 075d3...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør jeg.. Trodde jeg ville ta abort men jeg har egentlig lyst å ha dette barnet. For det første er det jævlig ta abort og for det andre er jeg veldig glad i barn. Vil jeg ødelegge hele hans liv om jeg beholder tror dere? Er det en måte organisere det på uten å ødelegge ekteskapet hans? Jeg vil selvsagt ikke gjøre det om han er sterkt imot å beholde. Er nødt å snakke med han om det. Men. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 27b87...3b9

Om det vil «ødelegge hans liv» eller ikke er vel strengt tatt ikke noe du trenger å ta i betraktning. Alle voksne, kjønnsmodne menn vet at å ha sex med en kvinne kan føre til barn.
Her er mange ting som blir del av prosessen. Han må jo først tenke over om han skal ha en andel i barnets liv og hvilken form den i så fall skal ha. Så er det å come clean overfor kona og se hvordan det ender. 
 

Men de tingene er strengt tatt ikke del av DIN beslutning. Du må jo gruble på om du vil bli mor nå, med ham, og med akkurat dette barnet, og så må du stå for det og leve med det - muligens uten særlig hjelp fra ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Ditt barn om du fullfører graviditeten vil også være en tapende part. 

 

 

Anonymkode: 075d3...3ce

Ikke hvis de voksne klarer å oppføre seg voksent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt setter du ikke et barn til verden når du vet at du ikke kan gi det det livet det fortjener.

Å ha et forhold til en gift mann gjør at du risikerer enkelte ting, en av dem er at du ikke kan beholde om du blir gravid. Det er virkelig ikke riktig å få et barn som blir skyld i en stor konflikt, og som risikerer å få et vondt liv pga en ubesluttsom mor. 

Anonymkode: c9e84...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Pashla skrev:

Ikke hvis de voksne klarer å oppføre seg voksent. 

Hva er sjansen for det, egentlig? Det er litt av en sjanse å ta på vegne av et annet liv. 

Anonymkode: c9e84...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er et resultat av at min mor hadde et forhold til en gift mann med familie. Det har ikke vært enkelt. 
 

ser du kun tenker på denne mannen og hans ekteskap, men hva med barnet? Det har vært ganske vanskelig for meg å se på facebook hvor god, snill og kjærlig faren min er med de andre barna hans. Han ønsker ingen kontakt med meg i det hele tatt fordi han skammer seg og er flau fordi jeg et eg vandrende bevis på hans utroskap. Derfor har jeg vokst opp uten en far, derfor har jeg vokst opp med å se på han med sin egen familie på avstand. Derfor har jeg vokst opp med dårlig selvtillitt, og hadde lenge vanskeligheter med å akseptere at min samboer faktisk elsket meg. For hvorfor skulle han elske meg når min egen far som skal elske meg over alt ikke gjør det og bevisst har valgt meg bort? Nei, jeg unner ingen å ha det slik. Vent heller til du finner en pappa som stiller opp og som vil elske dette barnet like mye som du. 

Anonymkode: 65f06...59b

Jeg har det slik selv. jeg ville heller hatt det slik enn å ikke leve. Så vanskelig er det faktisk ikke..

Anonymkode: 27b87...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg du er Egoistisk mot barnet i magen, det kommer sannsynlig og vokse opp uten far, han kommer helt sikkert og melde seg helt ut, og han forsetter og leve livet med kona og barna som han allerede har

Anonymkode: 237b0...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i samme situasjon som deg for 8 år siden. Jeg ble gravid med ett uhell å klarte ikke ta abort. Jeg foralte han aldri at jeg var gravid med han ettersom han hadde barn fra før av og jeg ville ikke ødelegge familien hans. Møtte på han npr jeg var høygravid å han spurte stresset om han var faren,noe jeg benektet. Hvem som er faren til barnet er det forsatt kun jeg som vet,å den hemmeligheten tar jeg med meg i graven.

Anonymkode: 5f26e...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var i samme situasjon som deg for 8 år siden. Jeg ble gravid med ett uhell å klarte ikke ta abort. Jeg foralte han aldri at jeg var gravid med han ettersom han hadde barn fra før av og jeg ville ikke ødelegge familien hans. Møtte på han npr jeg var høygravid å han spurte stresset om han var faren,noe jeg benektet. Hvem som er faren til barnet er det forsatt kun jeg som vet,å den hemmeligheten tar jeg med meg i graven.

Anonymkode: 5f26e...20e

Du er ikke mye glad i barnet ditt du...

Anonymkode: 2a1fc...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke mye glad i barnet ditt du...

Anonymkode: 2a1fc...4c0

Omg🙄

Anonymkode: b247e...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Omg🙄

Anonymkode: b247e...524

Det har å gjøre med at en del ting er arvelige. Derfor er det kjekt å kjenne til om en har visse sykdommer i slekten, slik at en vet hva en har lettere for å utvikle av sykdommer. Det betyr ikke at en blir syk "fordi det står i genene", men det betyr at en har lettere for å bli det, basert på visse trekk i genene. Hvis en vet det er det lett å unngå de ting som kan gjøre en syk.

Anonymkode: 2a1fc...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke mye glad i barnet ditt du...

Anonymkode: 2a1fc...4c0

Jo det er jeg! Jeg beskytter han med holde han unna faren.

Anonymkode: 5f26e...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo det er jeg! Jeg beskytter han med holde han unna faren.

Anonymkode: 5f26e...20e

For et ufattelig egoistisk valg av deg. Alle har krav på å vite hvor de kommer fra. Likeså ditt barn. Tragisk.

Anonymkode: 99ecf...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er sjansen for det, egentlig? Det er litt av en sjanse å ta på vegne av et annet liv. 

Anonymkode: c9e84...765

Jeg har sett folk som klarte det. Og regner med at om det var tøft i en periode, så finner man vel ut etter hvert at det meste bare er krusninger på overflaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det har å gjøre med at en del ting er arvelige. Derfor er det kjekt å kjenne til om en har visse sykdommer i slekten, slik at en vet hva en har lettere for å utvikle av sykdommer. Det betyr ikke at en blir syk "fordi det står i genene", men det betyr at en har lettere for å bli det, basert på visse trekk i genene. Hvis en vet det er det lett å unngå de ting som kan gjøre en syk.

Anonymkode: 2a1fc...4c0

Hva unngår du, da, basert på genene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her synes jeg du er Egoistisk mot barnet i magen, det kommer sannsynlig og vokse opp uten far, han kommer helt sikkert og melde seg helt ut, og han forsetter og leve livet med kona og barna som han allerede har

Anonymkode: 237b0...eff

Hvor mye tar du i timen for spåtjenestene dine..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...