Gå til innhold

Flere som har lagt merke til lavere interesse for det meste på Finn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har solgt jevnt og trutt i 13-14 år så kjenner litt til respons. Men siste halvåret har vært helt dødt. Merkbar forskjell. Ting jeg vet hadde blitt solgt på et øyeblikk for ei stund siden.

Anonymkode: 5b3da...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje facebook har tatt over. Her omkring selges alt av småting på facebook, mens større ting som biler og snøfreser selges på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Glitrerose skrev:

Kanskje facebook har tatt over. Her omkring selges alt av småting på facebook, mens større ting som biler og snøfreser selges på finn.

Det kan nok stemme ja. Skulle selge helt nytt trådløs øretelefoner med kvittering å etter 5 dager var det null respons på annonsen. La samme annonse på facebook å der var mange intressert. Endte med å få solgt de for like mye jeg hadde kjøpt de for faktisk. Var veldig fornøyd med det! Skulle også selge en helt ny sparksykkel å var lite respons på finn.no,men på facebook var den solgt etter 5 minutter. Der sparte kjøper 200 kr for å kjøpe den av meg.

Anonymkode: f1db6...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye salg på internettgrupper og det har kommet mange bruktbutikker, dermed dekkes etterspørselen der. 

Anonymkode: d23f6...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er mye salg på internettgrupper og det har kommet mange bruktbutikker, dermed dekkes etterspørselen der. 

Anonymkode: d23f6...a1a

Bruktbutikkene i nærheten her har bare stygge barneklær jeg aldri ville brukt,da kjøper jeg heller klærene på salgsider på facebook eller på finn.no der jeg kan velge ut klær jeg liker.

Anonymkode: f1db6...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...