Gå til innhold

Ang tråden om Anne Brith Davidsen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som er fjernet pga regelbrudd i tittel. Går det ikke an å redigere den tittelen istedenfor å fjerne en hel tråd?

Anonymkode: 96ca7...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle nesten tro at Davidsen hadde  forbindelse til forumet på en eller annen måte når man ser hva de sletter, de sletter ting som ligger ute overalt i media.

Anonymkode: 104e9...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle nesten tro at Davidsen hadde  forbindelse til forumet på en eller annen måte når man ser hva de sletter, de sletter ting som ligger ute overalt i media.

Anonymkode: 104e9...073

På KG er det en lang tråd ang Anne Brith Davidsen. Den blir moderert etter ganske så strenge regler. De sletter ikke tråder pga regelbrudd i tittel. Det hender dog at tråder blir stengt. Men ikke pga tittel. Her inne slettes det som er vanskelig å moderere virker det som. Skulle tro dib er redd for søksmål. 

Anonymkode: 96ca7...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden var opprettet av anonymbruker og dermed kan ikke trådstarter forandre denne.

Temaet i seg selv er helt lov å diskutere såfremt tittelen ikke er regelbrudd, den ble fjernet i samarbeid med forumansvarlig.

Når det gjelder sletting av tråder pga regelbrudd vet ikke jeg prosedyrene på Kvinneguiden, men @Forumansvarlig vet nok mer ang det da hun også er ansvarlig for Kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Admin skrev:

Tråden var opprettet av anonymbruker og dermed kan ikke trådstarter forandre denne.

Temaet i seg selv er helt lov å diskutere såfremt tittelen ikke er regelbrudd, den ble fjernet i samarbeid med forumansvarlig.

Når det gjelder sletting av tråder pga regelbrudd vet ikke jeg prosedyrene på Kvinneguiden, men @Forumansvarlig vet nok mer ang det da hun også er ansvarlig for Kvinneguiden.

Men du kan forandre den,slik at det ikke er regelbrudd. 

Anonymkode: 96ca7...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men du kan forandre den,slik at det ikke er regelbrudd. 

Anonymkode: 96ca7...606

Vi har mulighet for å gjøre dette, men har valgt å ikke gjøre dette som standard da det ofte vil oppfattes som ett overtramp mot TS. Kvinneguiden stenger blant annet tråder med mangelfull tittel, men der må selv TS varsle ved ønske om forandring.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Admin skrev:

Vi har mulighet for å gjøre dette, men har valgt å ikke gjøre dette som standard da det ofte vil oppfattes som ett overtramp mot TS. Kvinneguiden stenger blant annet tråder med mangelfull tittel, men der må selv TS varsle ved ønske om forandring.

Admin

Vil tro hi vil oppfatter det som et større overtramp at tråden slettes. Uansett om man er Anonym eller bruker nick. Jeg tror det er bedre at dere enten forandrer tittel eller stenger tråden. Å slette den vil mest sannsynlig føre til spekulasjoner om hva den egentlig inneholdt som gjorde at den ble slettet. 

Anonymkode: 96ca7...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det admin sier, tråden ble slettet fordi tittelen og såvidt jeg husker hovedinnlegget var regelbrudd, og man ønsker ikke å endre tittel fordi det kan oppfattes som et overtramp. Så den ble slettet fordi den inneholdt regelbrudd som personangrep.

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Det stemmer det admin sier, tråden ble slettet fordi tittelen og såvidt jeg husker hovedinnlegget var regelbrudd, og man ønsker ikke å endre tittel fordi det kan oppfattes som et overtramp. Så den ble slettet fordi den inneholdt regelbrudd som personangrep.

Forumansvarlig

Hm. Var det alt du kunne svare? Innspillet jeg kom med var ikke nødvendig å svare på synes du? 

Anonymkode: 96ca7...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, beklager, jeg tenkte at det fortrinnsvis var etterspurt hvorfor det ble gjort.

Det går an for oss å redigere tittelen, og det kan godt hende at noen vil oppfatte sletting som et større overtramp enn endring av tittel. Vi kan evt se på en prøveordning der vi heller endrer tittel enn sletter, men i akkurat dette tilfellet inneholdt såvidt jeg husker også hele hovedinnlegget regelbrudd.

Men vi kan forsøke å endre tittel i de tilfellene det lar seg gjøre å la hovedinnlegget stå.

Forumansvarlg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Joda, beklager, jeg tenkte at det fortrinnsvis var etterspurt hvorfor det ble gjort.

Det går an for oss å redigere tittelen, og det kan godt hende at noen vil oppfatte sletting som et større overtramp enn endring av tittel. Vi kan evt se på en prøveordning der vi heller endrer tittel enn sletter, men i akkurat dette tilfellet inneholdt såvidt jeg husker også hele hovedinnlegget regelbrudd.

Men vi kan forsøke å endre tittel i de tilfellene det lar seg gjøre å la hovedinnlegget stå.

Forumansvarlg

Det kom ihvertfall ikke frem, fikk inntrykk av at det kun var i tittel. Men fint at dere vil prøve å redigere titler istedenfor å slette en hel tråd 😊

Anonymkode: 96ca7...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...