Gå til innhold

Hva bruker dere som bossposer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange her ikke kjøper plastposer når de handler på butikken, men vi pleier alltid å bruke disse som bossposer. En til restavfall, en til plast og en til glass/metall. Dere som ikke bruker poser fra butikken, hva bruker dere da?

Anonymkode: 23722...bc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens de kjøper søppelposer? 

Jeg har handlenett, men glemmer de såpass ofte at jeg holder oss med søppelposer uansett. Men det hoper seg ikke opp lenger. 

Anonymkode: 6bdc9...ef6

Skrevet

Jeg kjøper ruller med bossposer som har snurpefunksjon enten på IKEA eller Coop Obs. De er kjempe kjekke 😊

Anonymkode: e0fd9...32a

Skrevet

Jeg bruker kraftige handlenett i plast når jeg handler.  De tåler mange kilo uten å ryke.  Jeg kjøper ruller med billige, gjennomsiktige plastposer på rema 1000 til boss.  De tåler ikke allverdens, men holder til mitt bruk.  

Anonymkode: 5ead1...929

Skrevet

Kjøper ruller på Clas Ohlson. Til resirkulering har vi egne beholdere vi tømmer rett i resirkuleringskassene, før de tas inn og fylles på nytt. 

Anonymkode: da1bc...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...