Anonym bruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Ser at mange her ikke kjøper plastposer når de handler på butikken, men vi pleier alltid å bruke disse som bossposer. En til restavfall, en til plast og en til glass/metall. Dere som ikke bruker poser fra butikken, hva bruker dere da? Anonymkode: 23722...bc4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 Muligens de kjøper søppelposer? Jeg har handlenett, men glemmer de såpass ofte at jeg holder oss med søppelposer uansett. Men det hoper seg ikke opp lenger. Anonymkode: 6bdc9...ef6
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2020 #3 Skrevet 14. februar 2020 Jeg kjøper ruller med bossposer som har snurpefunksjon enten på IKEA eller Coop Obs. De er kjempe kjekke 😊 Anonymkode: e0fd9...32a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2020 #4 Skrevet 14. februar 2020 Jeg bruker kraftige handlenett i plast når jeg handler. De tåler mange kilo uten å ryke. Jeg kjøper ruller med billige, gjennomsiktige plastposer på rema 1000 til boss. De tåler ikke allverdens, men holder til mitt bruk. Anonymkode: 5ead1...929
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2020 #5 Skrevet 14. februar 2020 Kjøper ruller på Clas Ohlson. Til resirkulering har vi egne beholdere vi tømmer rett i resirkuleringskassene, før de tas inn og fylles på nytt. Anonymkode: da1bc...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå