Gå til innhold

Jeg gikk på et kjøpesenter, og bak meg gikk to gutter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil tippe de var rundt 14-15 år. 

Den ene hadde kjøpt et pizzastykke, vet ikke fra hvor hen, men jeg hørte én av dem lo og sa "det smaker first price".

Jeg tolket det som at han mente at det ikke var så godt, og at det smakte billig?!

Anonymkode: 76a1a...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Blondzilla skrev:

Og?

Synes du det er greit å sidestille first price med "dritt"?

🥄

Anonymkode: 76a1a...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Synes du det er greit å sidestille first price med "dritt"?

🥄

Anonymkode: 76a1a...cbb

Synes du det er greit å trekke slutninger ut i fra fri fantasi?

Anonymkode: 089b1...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok dette er virkelig det nye krenke året. Så du blir krenket på veiene av first price? Du vet at smak er lik som baken den er delt?! Kanskje han ikke likte det? Jeg også setter spørsmålstegn på mange first price produkter. Jeg kjøper de ikke og liker de ikke, og ja jeg synes det ofte er billig drit. Men alle for gjøre akkurat som de vill. Derimot kjøper jeg veldig ofte dato vare til nedsatt pris, vet om mange som ikke liker det. Så det er veldig individuelt. 

Anonymkode: 50739...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes du det er greit å sidestille first price med "dritt"?

🥄

Anonymkode: 76a1a...cbb

Ja det synes jeg er greit, veldig mye av firstprice produkter er ikke menneskemat.

Anonymkode: 72de9...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

First Price-pizza, og First Price generelt, smaker jo høgg.

Anonymkode: 396ae...456

Nope.

Anonymkode: 76a1a...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det synes jeg er greit, veldig mye av firstprice produkter er ikke menneskemat.

Anonymkode: 72de9...bc2

Det er jo bare tull. Du er tydeligvis totalt uvitende om at first price-mat kommer fra samme fabrikken som de Noble Merkene :P :P :P

Anonymkode: 76a1a...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

First Price-pizza, og First Price generelt, smaker jo høgg.

Anonymkode: 396ae...456

Mye first price som er bra. Ofte er det mat fra gilde/prior og andre hvor det er feil størrelse, farge, vanninnhold osv. Det er under deres standard og doneres til first price i stedet for å kastes. I dagens bruk og kast av mat, bør vi virkelig kjøpe mer kjøtt fra nettopp de billige produsentene fordi de hindrer matsvinn.

 

Anonymkode: ab7c1...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså. Hvis du prøver å påpeke at de er fordomsfulle kommer du dårlig ut. De er 14-15, du er voksen(?).

Anonymkode: e8c54...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja det synes jeg er greit, veldig mye av firstprice produkter er ikke menneskemat.

Anonymkode: 72de9...bc2

Du er kun opptatt av merker skjønner jeg

Anonymkode: 089b1...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja det synes jeg er greit, veldig mye av firstprice produkter er ikke menneskemat.

Anonymkode: 72de9...bc2

Enig.

Anonymkode: 0a5ad...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mye first price som er bra. Ofte er det mat fra gilde/prior og andre hvor det er feil størrelse, farge, vanninnhold osv. Det er under deres standard og doneres til first price i stedet for å kastes. I dagens bruk og kast av mat, bør vi virkelig kjøpe mer kjøtt fra nettopp de billige produsentene fordi de hindrer matsvinn.

 

Anonymkode: ab7c1...399

Feks First Price brødene kommer riktignok fra samme bakeri som de andre, men de er dagsgamle når de pakkes, så vil jo si at man får det man betaler for 😉

Anonymkode: 1c0a2...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe First price er helt ok. Kjøper ofte First price hvitløksbaguetter, men når de er tomt i butikken så kjøper jeg Hatting, ca 20 kr dyrere men også myyye bedre. 

Anonymkode: 32809...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe first price og andre billigpeodukter er ok, men slett ikke alle. Man må smake og prøve. 

At de lages på samme fabrikk er ikke noe kvalitetsstempel da, for de bruker jo ikke samme oppskrift. Jeg vet f.eks at de lager billig gulost på fabrikken til norvegia, men da bruker de en oppskrift med mye mer fett osv. Samme med syltetøy, ja noe av det billige lages på samme fabrikk som det dyre, men da med en oppskrift med mye mindre bær, mer vann og gelatin osv. 

Anonymkode: ff1ba...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mye first price som er bra. Ofte er det mat fra gilde/prior og andre hvor det er feil størrelse, farge, vanninnhold osv. Det er under deres standard og doneres til first price i stedet for å kastes. I dagens bruk og kast av mat, bør vi virkelig kjøpe mer kjøtt fra nettopp de billige produsentene fordi de hindrer matsvinn.

 

Anonymkode: ab7c1...399

De store slakteriene/produsentene DONERE selvfølgelig ikke råmateriale til FirstPrice🤣🤩

Anonymkode: ceb50...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De store slakteriene/produsentene DONERE selvfølgelig ikke råmateriale til FirstPrice🤣🤩

Anonymkode: ceb50...42a

For noen produkter, som gulrøtter, kan små, store og krokete røtter selges som firstprice. Da kan det gjøre at en større andel brukes. I andre tilfeller betyr det ingenting for matsvinn.

Anonymkode: 4b584...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Feks First Price brødene kommer riktignok fra samme bakeri som de andre, men de er dagsgamle når de pakkes, så vil jo si at man får det man betaler for 😉

Anonymkode: 1c0a2...657

Hva er galt med et brød som en en dag gammelt?

Anonymkode: ab7c1...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja det synes jeg er greit, veldig mye av firstprice produkter er ikke menneskemat.

Anonymkode: 72de9...bc2

Ja riktig !  First Price og Eldoradoprodukt (fra Spar), kommer ikke innom min kjeft med mindre det er snakk om trusler fra våpen eller meget stygg vold.

Anonymkode: e9285...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja riktig !  First Price og Eldoradoprodukt (fra Spar), kommer ikke innom min kjeft med mindre det er snakk om trusler fra våpen eller meget stygg vold.

Anonymkode: e9285...49b

Må bare le av tullinger som deg 🤣

Anonymkode: 089b1...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...