Gå til innhold

Hvor er det rimeligst og trygt å gå til tannlege i utlandet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil ikke høre skrekkhistorier. Jeg har hørt de jeg og. 
Men for noen er alternativet utlandet eller ingenting. Jeg tar meg ikke råd til tannbehandling i Norge. Vet mange har gode erfaringer og.

Lange og dyre flyreiser er ikke aktuelt.

Anonymkode: a9fef...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på å unngå land med resistensproblematikk. Du må også undersøke pasientrettigheter, og ta med i beregningen utgifter hvis du må reise tilbake for korrigeringer. 

Anonymkode: 64391...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan på det hjerteligste anbefale kreativ dental i Budapest.  Godt rennomert og velprøvd, mener å ha lest at ca. 15000 nordmenn har fått behandling der.  Ranket som nr. 1 i Europa, og 2 på verdensbasis blandt private tannklinikker for noen år siden. 

Har norsk agent som ordner alt for deg. Du får et uforpliktende kostnadsoverslag før behandlingen, og for min del har det stemt på krona hver gang. Ingen overraskelser, + at de har garanti. Det hele til ca. en tredel av det det hadde kostet i Norge.

Du må selvfølgelig regne reise og opphold i tillegg, men det er svært rimelig ifht. hjemme. Du får ta det som en ferie, du sitter ikke i tannlegestolen hele tiden og Budapest er en flott og rimelig by.

Anonymkode: 665f7...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for å bruke et selskap som samarbeider med et norskt, sånn at evt oppfølging kan gjøres i Norge om noe går galt. Kjedelig å få tannverk etterpå også må du til utlandet igjen for å sjekke hva som har gått galt. 

Jeg har bare hørt om Eurodent, men det er sikkert flere. Et problem har vært overbehandling, så der må du følge med selv. Flere som har reist til utlandet har der fått beskjed om at ditt og datt "må" gjøres, men det er mye mer enn de ville gjort her i Norge. 

Anonymkode: 4dec2...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...