Gå til innhold

Utenlandske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 35 år. Har 2 barn. Rimelig god økonomi..hus, hjem og bil. Prøvd men ikke lykkets i mine parforhold(første stakk pga for hardt å bli far, andre måtte keg gå fra pga løgn og bedrag). 

Jeg har hus som jeg eier ca 50%, utbetalt bil og alt annet, så lite lån. 2 barn som sagt, ønsker hvertfall ett til(det kan jeg forsåvidt forsørge alene også skulle det stå om det, selv om det ikke er ønskelig..)

Nå har jeg vært i 3 ulike seriøse forhold fra jeg var 17 år. Føler ikke jeg har kommet noe vidre. Det er endten eller. Endten dr de kjempekjekke og se på, men stopper der, ellers har de masse penger og prioriterer kun jobb!

Jeg kan selv stille opp me d meste, og ønsker det samme tilbake. Og tenker nå og kanskje date internasjonalt og heller date noen som kanskje heller virkelig kan sette pris på dette. Ønsker derfor anbefalinger og input om plasser jeg evt kan møte, ‘date og muligens treffe min fremtidige mann. 

Anonymkode: a0752...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har to forhold som har mislyktes. Og nå planlegger du et nytt forhold som vil ha ekstrautfordringer med kultur og språk og kanskje også holdninger, for å bare nevne noe - tror du det er den beste måten å sikre et trygt og godt forhold? I så fall, lykke til...

Anonymkode: 41103...beb

Skrevet

Jeg tror helt ærlig ikke at det er noe lettere i utlandet. Det er ikke så veldig mange steder utenfor Skandinavia at menn setter pris på en selvstendig og frigjort norsk kvinne. Mye gammeldagse holdninger der ute.

Anonymkode: 1ad2c...687

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har to forhold som har mislyktes. Og nå planlegger du et nytt forhold som vil ha ekstrautfordringer med kultur og språk og kanskje også holdninger, for å bare nevne noe - tror du det er den beste måten å sikre et trygt og godt forhold? I så fall, lykke til...

Anonymkode: 41103...beb

Snakket ikke om nødvendigvis forhold hvor kultur/ forskjeller vil være avgjøranes. Altså. Ikke vestlig kultur, ala muslima tenke æ jo ikke e en go match, så selvsagt ikke av det kaliber. 
Mann min kan gjerne være sjef, ta kontroll osv, men æ har min egen stemme, står på egne bein og kunne klart mæ veldig fint uten ja. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakket ikke om nødvendigvis forhold hvor kultur/ forskjeller vil være avgjøranes. Altså. Ikke vestlig kultur, ala muslima tenke æ jo ikke e en go match, så selvsagt ikke av det kaliber. 
Mann min kan gjerne være sjef, ta kontroll osv, men æ har min egen stemme, står på egne bein og kunne klart mæ veldig fint uten ja. 

Kulturforskjeller vil du møte uansett hvilket land du finner deg mann fra. Det kan være utrolig utfordrende å date noen som kommer fra en annen kultur, om det er fra Spania, Nederland eller USA.

Anonymkode: a23a4...ff3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kulturforskjeller vil du møte uansett hvilket land du finner deg mann fra. Det kan være utrolig utfordrende å date noen som kommer fra en annen kultur, om det er fra Spania, Nederland eller USA.

Anonymkode: a23a4...ff3

Selv Danmark. 

Skrevet

Stakkars oss norske kvinner. Bør liksom bare velge i snevre Skandinavia 

Anonymkode: 036bf...2e6

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars oss norske kvinner. Bør liksom bare velge i snevre Skandinavia 

Tror ikke akkurat det er så synd på oss av den grunn. Har prøvd en (utro) latinamerikaner, en (manipulerende) israeler, en (bortskjemt) nederlender, et par (drikkfeldige) briter/irer og noen (selvopptatte) dansker. Så det behøver ikke å være bare eksotisk og spennende med en utenlandsk mann...

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke akkurat det er så synd på oss av den grunn. Har prøvd en (utro) latinamerikaner, en (manipulerende) israeler, en (bortskjemt) nederlender, et par (drikkfeldige) briter/irer og noen (selvopptatte) dansker. Så det behøver ikke å være bare eksotisk og spennende med en utenlandsk mann...

Men det sa jeg ikke heller! Voldsomt som du har prøvd da. Nesten så man mistenker at du skrev dette for at vi skal ligge unna utlendinger 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...