Gå til innhold

Andre her som er godt voksne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 41 år, har store barn fra før, og venter en liten uventet bonus hvis alt går bra. Kjenner jeg er litt mer skeptisk til å gå gravid nå enn det jeg var i 20åra. Er det flere enn meg her i denne situasjonen? Jeg kjenner ingen andre som er gravide og som er på min alder, bare "ungdommer". Og jeg er opptatt av litt andre ting enn de i svangerskapet ser jeg. 

 

Legger inn som anonym nå, siden familie og venner stort sett ikke er orientert enda, men kommer nok ut i offentligheten etterhvert 😉

Anonymkode: 549b3...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.2.2020 den 21.29, Anonym bruker skrev:

Jeg er 41 år, har store barn fra før, og venter en liten uventet bonus hvis alt går bra. Kjenner jeg er litt mer skeptisk til å gå gravid nå enn det jeg var i 20åra. Er det flere enn meg her i denne situasjonen? Jeg kjenner ingen andre som er gravide og som er på min alder, bare "ungdommer". Og jeg er opptatt av litt andre ting enn de i svangerskapet ser jeg. 

 

Legger inn som anonym nå, siden familie og venner stort sett ikke er orientert enda, men kommer nok ut i offentligheten etterhvert 😉

Anonymkode: 549b3...b97

Gratulerer så mye☺️Hvor langt er du på vei?

Jeg er 39 år og venter nr 3 nå,termin neste lørdag. Nå er det tungt og det er noe helt annet å gå gravid nå🙈Førstefødte er 18 år og mellomste 5 år. 

Anonymkode: d4e15...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 40 (blir 41 i september) . Har 2 store barn på 17(jente) og 13(gutt) fra før av. Traff samboer for snart 3 år siden. Han hadde ikke barn fra før av. Fikk en sønn i fjor sommer som nå er 7 mnd. Venter nå nr. 4 i oktober. Merker at jeg nok var litt mer sliten nå denne gangen når jeg gikk gravid, men hadde en het annen ro og trygghet enn da jeg var i 20 årene. så tror det helt klart er en stor fordel å få barn når en er litt eldre. Mine store barn har syntes det var stas med ny lillebror. Men hun på 17 syntes det var kleint når jeg gikk gravid i fjor. Men nå synes hun det er kjempestas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS her 🙂 

Jeg er kun 4+4 enda, oppdaga det tidlig, kjente igjen symptomene. Jeg har 5 barn fra før i alderen 9 - 19 år, men barnefar har ikke barn fra før. Vet abortrisiko er høy mtp min alder og to andre risikofaktorer, men siden denne er så lite planlagt og så langt fra ideelt så går det bra, håper jeg 🙂 

Det fine med å være 41 kontra 21 da, er at jeg nå eier hus, har hatt fast jobb i 15 år og ordnet økonomi og vet jeg kan ta vare på et barn. Nå er jeg mest skeptisk på hva mine barn og foreldre vil si, og så er jeg nervøs for at det ikke skal gå bra. Morsfølelsen var der umiddelbart.

Anonymkode: 549b3...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...