Gå til innhold

Jeg er gravid!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er helt utrolig og rart, jeg er nå gravid med en kamerat, jeg er over 40 år og har store barn fra før, og nå sitter jeg her da, med en liten spire i magen. Tok positiv test i dag tidlig og er knapt 4 uker på vei. Ikke heeelt sikker på hva jeg skal føle, det er litt overveldende, men om dette går bra er jeg bare utrolig takknemlig. Og siden jeg da ikke har noen å dele nyheten med utenom far til spiren, så får jeg poste det her. Delt glede er dobbelt glede 🙂❤️ 

Anonymkode: 3cc26...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye❤️🤗

Jeg fikk selv baby i seneste laget. Vil betrygge meg at du blir ekstra godt ivaretatt som 38+ gravid. Ekstra ultralyder og fosterdiagnostikk❤️ Synes selv våkenettene er ganske harde og tenker de kanskje hadde vært lettere om jeg var i 20-årene😅 Samtidig har jeg tilgode å høre noen 20-åringer påstå dette😜

Uansett så er jo dette med nattevåk (forhåpentligvis) bare en kort periode. Søvnen får vi alltids tatt igjen senere😅☺️

Anonymkode: 6f46b...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer så mye❤️🤗

Jeg fikk selv baby i seneste laget. Vil betrygge meg at du blir ekstra godt ivaretatt som 38+ gravid. Ekstra ultralyder og fosterdiagnostikk❤️ Synes selv våkenettene er ganske harde og tenker de kanskje hadde vært lettere om jeg var i 20-årene😅 Samtidig har jeg tilgode å høre noen 20-åringer påstå dette😜

Uansett så er jo dette med nattevåk (forhåpentligvis) bare en kort periode. Søvnen får vi alltids tatt igjen senere😅☺️

Anonymkode: 6f46b...33c

Jeg var 18 da jeg fikk eldste datteren min. Jeg var veldig glad i å sove (helst lenge), og tenkte flere ganger "skulle ønske jeg var som mamma(den gang 37år) å ikke trengte så mye søvn" 🙈 bodde hos foreldrene mine på den tiden sammen med mine brødre på 12år, 9år og 3år. Så hun var godt innarbeidet i lite søvn tydeligvis. Flaks at jeg bodde hjemme, fikk ofte sove lenge ettersom mamma var jo våken uansett.... 🙈 

 

 

Til trådstarter, gratulerer med graviditeten 😀 lykke til fremover! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her, takk så mye 🙂❤️

Skal fortelle barnefar det mandag når vi skal på date etter arbeidshelga hans. Jeg grugleder meg... 🙂

 

Anonymkode: 3cc26...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt utrolig og rart, jeg er nå gravid med en kamerat, jeg er over 40 år og har store barn fra før, og nå sitter jeg her da, med en liten spire i magen. Tok positiv test i dag tidlig og er knapt 4 uker på vei. Ikke heeelt sikker på hva jeg skal føle, det er litt overveldende, men om dette går bra er jeg bare utrolig takknemlig. Og siden jeg da ikke har noen å dele nyheten med utenom far til spiren, så får jeg poste det her. Delt glede er dobbelt glede 🙂❤️ 

Anonymkode: 3cc26...c87

Gratulerer så mye ♥️Er selv 40 år(blir 41 i september) og gravid med nr. 4 nå, 5+2 i dag. Fikk en liten gutt for straks 7 mnd siden. Har 2 store barn fra før på 17 og 13. Bare å glede seg. stor stas med en liten igjen. Det går helt fint skal jeg si. Har en mye større ro nå enn da jeg fikk hu eldste når jeg var 23. Så føler jeg takler det bedre nå. Selv om det er slitsomt med litt lite søvn innimellom. Men alt går seg jo til skal du se😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei ❤️

Hopper forsiktig inn på denne tråden etter disse 2 testene idag. 2 dager før ikm ❤️

Dette blir min nr 4 og jeg er 36 år ( snart 37 ) 

Er ganske skjelven og litt nervøs. Hadde ikke sett for meg at jeg skulle ende opp med å få 4 barn. 
 

 

14B0C038-E8B8-4F76-AD26-CDBBB3FBD284.jpeg

Anonymkode: 8081f...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei ❤️

Hopper forsiktig inn på denne tråden etter disse 2 testene idag. 2 dager før ikm ❤️

Dette blir min nr 4 og jeg er 36 år ( snart 37 ) 

Er ganske skjelven og litt nervøs. Hadde ikke sett for meg at jeg skulle ende opp med å få 4 barn. 
 

 

14B0C038-E8B8-4F76-AD26-CDBBB3FBD284.jpeg

Anonymkode: 8081f...e19

Gratulerer🤗❤️
 

Mange sier jo at det bare blir lettere for hvert barn etter barn nr 2😅 Da sitter rutinene på plass😉🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk denne idag tidlig - så nå stoler jeg litt mer på det ❤️ Håper bare spiren holder seg fint på plass ❤️

298F2980-553E-45E7-AC8F-8BC5DC004E64.jpeg

Anonymkode: 8081f...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan går det med alle her inne? er nå endelig 12 uker. Tok TUL på fredag som var og alt er bra med babyen. Heldigvis. Var litt nervøs, men føler jeg endelig kan slappe litt av og tenke at dette går bra🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, håpefullmammablir4barnsmor? skrev:

Hvordan går det med alle her inne? er nå endelig 12 uker. Tok TUL på fredag som var og alt er bra med babyen. Heldigvis. Var litt nervøs, men føler jeg endelig kan slappe litt av og tenke at dette går bra🥰

Her går det bra - er over 8 fullgåtte uker nå og sett lille på ultralyd ❤️ Så håper jo at jeg kommer meg trygt over 12 fullgåtte også.  Masse kvalme og vonde pupper, så symptomene er på plass. Gleder meg til kvalmen gir seg *bank i bordet* den har gitt seg etter uke 12 med de 3 barna jeg har fra før 😊

Anonymkode: 8081f...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle🥰 Tok denne på torsdag så hopper inn hit. Er utifra legens beregninger 4+0 idag. 

20200402_131036.jpg

Anonymkode: 088d1...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trådstarter her, 12+5 i dag og var på ultralyd for to uker siden og fikk se en sprell levende liten baby  ❤️  Har igjen å sprette nyhet til vordende besteforeldre før jeg kan "komme ut av skapet"

Anonymkode: 3cc26...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...