Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Jeg er kronisk syk, har 2 barn og ønsker å forlate mannen min. vi krangler så mye og her blir så ekstremt sliten av dette! MEN jeg er så redd for om jeg vil klare meg selv alene med mine barn. De er ikke små. Han er ikke far til barna og de er hos far annen hver helg. Jeg trenger virkelig hjelp;( Jeg klarer ikke mye selv her hjemme og har vert avhengig av han pga dette Anonymkode: 3b392...a75
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Kanskje barna kan flytte til far hvis du ikke erfrisk nok til å følge de skikkelig opp? Da kan du klare deg med mindre bolig også slik at økonomien blir bedre. Anonymkode: 7b38c...887
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kanskje barna kan flytte til far hvis du ikke erfrisk nok til å følge de skikkelig opp? Da kan du klare deg med mindre bolig også slik at økonomien blir bedre. Anonymkode: 7b38c...887 Det blir ikke noe av da far bryr seg lite, de vil ikke ut til han i det hele tatt og da må de bytte skole, flytte fra familie her, venner og det de kjenner til. Og er heller ikke ett alternativ fra min side Anonymkode: 3b392...a75
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er kronisk syk, har 2 barn og ønsker å forlate mannen min. vi krangler så mye og her blir så ekstremt sliten av dette! MEN jeg er så redd for om jeg vil klare meg selv alene med mine barn. De er ikke små. Han er ikke far til barna og de er hos far annen hver helg. Jeg trenger virkelig hjelp;( Jeg klarer ikke mye selv her hjemme og har vert avhengig av han pga dette Anonymkode: 3b392...a75 Hvor gamle er barna? Anonymkode: 33297...d04
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor gamle er barna? Anonymkode: 33297...d04 9 og 13 Anonymkode: 3b392...a75
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 Om du ikke klarer mye hjemme pga sykdom kan du søke om hjelp, alt fra hjemmehjelp til hjemmesykepleie. Du kan få maten levert hjem, selv om den maten er litt dyrere sparer de fleste som går over til det penger fordi det blir slutt på all impulshandling og kosten er planlagt litt bedre. Sørg for å få et mest mulig lettstelt hjem, man sparer mye energi på det. Rene flater, ikke så mye rot rundt omkring. Anonymkode: a6df5...f77
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om du ikke klarer mye hjemme pga sykdom kan du søke om hjelp, alt fra hjemmehjelp til hjemmesykepleie. Du kan få maten levert hjem, selv om den maten er litt dyrere sparer de fleste som går over til det penger fordi det blir slutt på all impulshandling og kosten er planlagt litt bedre. Sørg for å få et mest mulig lettstelt hjem, man sparer mye energi på det. Rene flater, ikke så mye rot rundt omkring. Anonymkode: a6df5...f77 Du skal forresten ikke se bort fra at du blir mye friskere av å skilles, et dårlig forhold tapper deg veldig for krefter. Anonymkode: a6df5...f77
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om du ikke klarer mye hjemme pga sykdom kan du søke om hjelp, alt fra hjemmehjelp til hjemmesykepleie. Du kan få maten levert hjem, selv om den maten er litt dyrere sparer de fleste som går over til det penger fordi det blir slutt på all impulshandling og kosten er planlagt litt bedre. Sørg for å få et mest mulig lettstelt hjem, man sparer mye energi på det. Rene flater, ikke så mye rot rundt omkring. Anonymkode: a6df5...f77 Jeg er igang med å søke om BPA nå for å få mer hjelp. Jeg er helt enig med deg der. Alt de daglige ting som man egentlig tar for gitt, tar mye av min energi.. jeg er så lei av det livet jeg ble utdelt og prøver så godt å gjør det beste for meg og ungene. Da trenger jeg hjelp med det andre slik at jeg kan vêr der for ungene Anonymkode: 3b392...a75
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #9 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skal forresten ikke se bort fra at du blir mye friskere av å skilles, et dårlig forhold tapper deg veldig for krefter. Anonymkode: a6df5...f77 Ja jeg merker at jeg spenner hele kroppen mye av tiden. Jeg har mye uro, og stram i brystet. Blir totalt tappet av kranglingen og alt. Selv om jeg gir beskjed om dette så i det det skjer så tenker han ikke på det. Jeg forstår frustrasjonen hans også da vi ikke er en typisk A4 familie og han må gjør alt omtrent.. Anonymkode: 3b392...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå