Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Skal på en fest hvor alle skal ta med en rett hver. noen som har forslag til hva jeg kan ta med? Anonymkode: 6e94e...3e9
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Pai. Veldig lett å lage, ser fint ut, smaker godt kald. Lag en helt enkel en med ost, skinke eller bacon og løk i, så liker de fleste det altså. Jeg lager med den paiblandingen til Maizena, blander bare med lunkent vann så er den ferdig. Blir en sprø og god bunn. Anonymkode: 36f3a...be3
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 En god salat, kanskje. Brokkolisalat? Eller satay kyllingspyd? Ellers pleier jeg alltid å kaste meg over bacondadler hvis noen har laget det - det er så utrolig godt. Anonymkode: 88abc...fdc
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Ville foreslått at dere lagde en felles liste som alle skrev opp hva de hadde med. Da henger alt litt mer sammen og dere slipper at alle tok med focaccia brød😅 Spekemat med melon Eggerøre Potetsalat Kjøttboller med tomatsaus Ost/kjeks Devil egg Salater av ymse slag Roastbeef Anonymkode: 2d443...a69
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 kyllinglår eller vinger omelettmuffins pastasalat stekt småpølse - f.eks chorizo, gjerne sammen med løk. Hvitløk er godt, men kanskje ikke så greit i selskap skinkeruller fruktsalat ratatouille - en sånn der grønnsakene står etter hverandre i skiver, bakt i stekeovn båtpoteter, evt søtpotetbåter asparges med skinke og parmesan brokkolisalat minipizzaer lefseruller Anonymkode: ce0c0...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå