Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Hvordan har det og sei når f.eks far til barnet ikke har noe økonomi og bor sammen med foreldre og krever og ha barnet masse (uten at han egnt bryr seg om barnet) Hans mor,far, søsken som bidrar han med og kjøpe inn ting til barnet. Er det feil om jeg tar dette som om han er en uansvarlig far? Anonymkode: 9c4d0...212
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan har det og sei når f.eks far til barnet ikke har noe økonomi og bor sammen med foreldre og krever og ha barnet masse (uten at han egnt bryr seg om barnet) Hans mor,far, søsken som bidrar han med og kjøpe inn ting til barnet. Er det feil om jeg tar dette som om han er en uansvarlig far? Anonymkode: 9c4d0...212 Det er vel bra at han har et godt nettverk og bruker dem for alt de er verd, hvis han har så dårlig økonomi. Anonymkode: 78299...324
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 En umoden far er han kanskje, men for barnet spiller det ingen rolle. Hadde ikke kalt det noe som helst, bare vært glad for barnets skyld. For barnet er det viktigste at far vil ha det, og at far har en familie som bryr seg er bare positivt. Anonymkode: 2679d...2a1
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan har det og sei når f.eks far til barnet ikke har noe økonomi og bor sammen med foreldre og krever og ha barnet masse (uten at han egnt bryr seg om barnet) Hans mor,far, søsken som bidrar han med og kjøpe inn ting til barnet. Er det feil om jeg tar dette som om han er en uansvarlig far? Anonymkode: 9c4d0...212 Det aner ikke vi noe om. Vi vet ikke hvorfor han ikke har penger?? Men at han vil være med barnet er flott. Anonymkode: 6730a...bd1
Moratil3 Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 Så lenge barnet har det godt der i storfamilien så tror jeg ikke jeg hadde brydd meg men vært glad til at barnet har et stort nettverk av folk som er glad i det og bryr seg om det.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan har det og sei når f.eks far til barnet ikke har noe økonomi og bor sammen med foreldre og krever og ha barnet masse (uten at han egnt bryr seg om barnet) Hans mor,far, søsken som bidrar han med og kjøpe inn ting til barnet. Er det feil om jeg tar dette som om han er en uansvarlig far? Anonymkode: 9c4d0...212 Hvorfor i alle dager skulle han være uansvarlig av den grunn? Anonymkode: cc3e1...c8c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 Uansvarlig er noe helt annet. En uansvarlig forelder driter i kosthold, driter i oppdragelse, lar ungen gå for lut og kaldt vann, driter i om det oppstår farlige situasjoner osv En forelder med dårlig råd som tilbringer mye tid med storfamilien er ikke uansvarlig. Anonymkode: 2679d...2a1
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 Du igjen som prøver å nekte foreldrene til far å se barnet. Du har ikke fått støtte på de andre innleggene her og kommer ikke til å få det nå heller. far er kanskje umoden, men heldigvis har han foreldre som ser verdien av å hjelpe far til å bli en god far som kjenner barnet sitt. Gi han litt tid så vil far lære. Se det positive med at besteforeldre bidrar! når det gjelder deg så bør du oppsøke hjelp. Du virker syklig opptatt av at dette er kun ditt barn, at du har riktig og at du skal ødelegge for far. Kanskje du er misunnelig på at far sine foreldre stiller opp og at han har et flott nettverk? Hvor er dine foreldre i dette? Du bør ta en tur på helsestasjonen og prate litt med noen, for dette er ikke bra for deg. Anonymkode: f43e4...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå