Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Kjøpte ny, og ganske dyr, Elektrolux oppvaskmaskin for ca ett år siden. Den har aldri vært helt god, veldig var på hvilket pulver som brukes og alt må skylles veldig nøye før den settes på. Men nå er den helt håpløs. Glassene er dekket av skitt på utsiden, og chipssmuler i en skål henger like godt etter en vask. Jeg har tatt ut og renset filterene. I bunnen på maskinen er det et skrulokk på venstre side. Når jeg åpner det er det en sylinder full i vann, og vannet lukter vondt. Lukter sluk, rett og slett. Noen som vet hva det er til, om det skal være vann der når maskinen ikke er på og hva jeg ev skal gjøre for å tømme det? Jeg finnes ikke handy, men nå alternativet er å vaske opp for hånd er jeg villig til å prøve. Anonymkode: 26dd8...d3b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 I det hullet skal det salt om du har mye kalk i vannet. Jeg tipper du har noe som sitter i vanninntaket eller i sluket. Anonymkode: c72c3...039
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: I det hullet skal det salt om du har mye kalk i vannet. Jeg tipper du har noe som sitter i vanninntaket eller i sluket. Anonymkode: c72c3...039 Tusen takk for svar. Da er vel rørlegger neste steg? Hi Anonymkode: 26dd8...d3b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar. Da er vel rørlegger neste steg? Hi Anonymkode: 26dd8...d3b Nei ikke nødvendigvis. Les bruksanvisningen, søk den opp på nett og se på feilsøking. Google Anonymkode: c72c3...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå