Gå til innhold

Dere med steriliserte menn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har 4 barn kroppen min tåler ikke hormoner og mannen sa seg villig til å sterilisere seg. Kan jeg spørre dere, hvor dere har gjort det?  Er så redd for bivirkninger på mannen sin side, har dere opplevd noe slikt? At det gikk galt og han mistet evnen til å få ereksjon eller sliter med lysten? Føler meg så egoistisk som ønsker å tvinge mannen min med på det men jeg kan ikke gå gravid mer, ønsker ikke heller men kroppen hadde heller ikke tålt det

Anonymkode: 1ab89...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 4 barn kroppen min tåler ikke hormoner og mannen sa seg villig til å sterilisere seg. Kan jeg spørre dere, hvor dere har gjort det?  Er så redd for bivirkninger på mannen sin side, har dere opplevd noe slikt? At det gikk galt og han mistet evnen til å få ereksjon eller sliter med lysten? Føler meg så egoistisk som ønsker å tvinge mannen min med på det men jeg kan ikke gå gravid mer, ønsker ikke heller men kroppen hadde heller ikke tålt det

Anonymkode: 1ab89...9d3

Tenker mannen din på bivirkningane hormonar har på din kropp? 

Men har høyrt at det er heilt bivirkningsfritt å sterilisere seg altså, har samme planer for min mann.

Anonymkode: 3a1f7...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker mannen din på bivirkningane hormonar har på din kropp? 

Men har høyrt at det er heilt bivirkningsfritt å sterilisere seg altså, har samme planer for min mann.

Anonymkode: 3a1f7...3ea

Altså dette var mannens forslag og han ønsker å gjøre det. Det er jeg som blir litt bekymret og håper at det ikke skjer noe med ereksjonen hans. Var egentlig 100% sikker før men nå kommer det en liten tvilende stemme inn. Ønsker ikke å ødelegge mannen min liksom. Derfor ønsket jeg å høre andres erfaringer. Han aner faktisk ikke om at jeg er i tvil

Anonymkode: 1ab89...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det ødelegge ereksjonen hans da?

De gangene jeg har hørt om det er det menn som motvillig har latt seg steriliere og følt seg som en kastrert hannkatt etterpå hvor det psykiske har ødelagt for dem.

Men jeg er over 40 år og kjenner derfor mange sterilierte menn, eller damer som har steriliserte menn, det er jo en ganske vanlig ting å gjøre når man er ferdig med å få barn. Jeg har aldri hørt noe negativt om det.

Anonymkode: 1d4e8...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gjorde det på Volvat. Har ikke merket noen endring på verken det ene eller det andre - han er kjempefornøyd med å ha det gjort. Det eneste negative var at det grodde sammen igjen første gang så han måtte gjøre det to ganger 🙄

Anonymkode: dbae7...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gjorde det. Absolutt INGEN bivirkning. Han syns nesten det er bedre etterpå. Han gjorde det uten skalpell. Grådig greit!  

Anonymkode: 849f0...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min gjorde det på Volvat. Har ikke merket noen endring på verken det ene eller det andre - han er kjempefornøyd med å ha det gjort. Det eneste negative var at det grodde sammen igjen første gang så han måtte gjøre det to ganger 🙄

Anonymkode: dbae7...bb3

Oj hvordan vet man det?

Anonymkode: 849f0...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Oj hvordan vet man det?

Anonymkode: 849f0...cc1

Mennene må levere sædprøve noen måneder etterpå, før de begynner å ha ubeskyttet sex. 

Er det ingen sædceller er operasjonen vellykket, er det sædceller der er den mislykket og må gjøres på nytt. 

Alle menn må følge opp dette 

Anonymkode: 1d4e8...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tenker du ereksjon har en sammenheng med sterilisering? 

Anonymkode: 134ca...169

Vet ikke leste en tråd på ett annet forum hvor det ble sagt at mannen hadde sterke problemer med ereksjon og orgasme etter sterilisering. Ønsker jo absolutt ikke det, så derfor ønsket jeg deres erfaring 

Anonymkode: 1ab89...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjorde det for ca 15 år siden og har ikke opplevd noen problemer i det hele tatt, hverken med ereksjon eller orgasme. Alt er som før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste bivirkningen jeg har merket er at spermen hans er ikke like tjukk lengre. Type gått fra H-melk til lettmelk. 

Anonymkode: a2fc4...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen bivirkninger hos min mann. Alt fungerer normalt. Han ble sendt til Kongsberg (er fra Hamar), på grunn av lang ventetid rundt her. Dette er 10 år siden, så der kan godt være endret. Han tok tog til og fra selv. Litt øm der de gikk inn i noen dager, men ikke noe å snakke om.  Veldig god investering. 

Anonymkode: 18aec...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen bivirkninger her. 

Han gjorde det i lunchen på jobb, tok to paracet rett etterpå. Resten av kvelden tok han det med ro og hadde en ispose, trengte ikke mer. 

Det satt mest i hodet for han, og det i rømmer han nå. 

Det når han gruet seg tenkte han på hva jeg var igjennom for å føde barna, og tok seg isammen 😉

Jeg har bivirkning etter fødsselsskade, og risikoen for at han skulle få ereksjonssvikt etter sterilisering var mye mindre. Så han kjørte på. 

Anonymkode: 4257f...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bivirkninger annet enn mer spontan sex. 

Han hadde vondt/ubehag i ca en uke, nå kjenner han ingen forskjell. 

Anonymkode: eb77d...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eneste bivirkningen jeg har merket er at spermen hans er ikke like tjukk lengre. Type gått fra H-melk til lettmelk. 

Anonymkode: a2fc4...bd2

Helt likt her...

Anonymkode: 849f0...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke leste en tråd på ett annet forum hvor det ble sagt at mannen hadde sterke problemer med ereksjon og orgasme etter sterilisering. Ønsker jo absolutt ikke det, så derfor ønsket jeg deres erfaring 

Anonymkode: 1ab89...9d3

Det er mellom ørene det problemet ligger 

Anonymkode: 849f0...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De blir "beta males", så en viss forskjell vil det bli.

Anonymkode: 542f2...cda

Har du noe fakta på det? Det er nemlig det jeg er redd for litt også

Anonymkode: 1ab89...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du noe fakta på det? Det er nemlig det jeg er redd for litt også

Anonymkode: 1ab89...9d3

🤦‍♀️

Anonymkode: 13cba...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjorde det for snart 10 år siden. Hos en privat spesialist i Moelv. 
 

Bare gode erfaringer her. Han grudde seg nok litt, men jeg har vært igjennom 3 fødsler, hvorav ett katastrofesnitt, samt oppretting av en fødselsskade, så sterilisering er faktisk peanuts! Jeg minner han om at jeg er hos gynekolog hvert eneste år dersom han snakker om at det var litt vondt å ta stingene.....😆

Anonymkode: c51c2...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 16.30, Anonym bruker skrev:

Tenker mannen din på bivirkningane hormonar har på din kropp? 

Men har høyrt at det er heilt bivirkningsfritt å sterilisere seg altså, har samme planer for min mann.

Anonymkode: 3a1f7...3ea

Liker at du skriver "har samme planer for min mann" 😂😂😂😂 herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, crj skrev:

Liker at du skriver "har samme planer for min mann" 😂😂😂😂 herlig!

🤣🤣🤣 Kom litt uheldig ut, han har samme plan han og. Han (og eg òg forsovidt🤣) er redd for at eg om fem år skal finne ut at det hadde jo vore koseleg med ein til.... 

Anonymkode: 3a1f7...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2020 den 14.58, Anonym bruker skrev:

De blir "beta males", så en viss forskjell vil det bli.

Anonymkode: 542f2...cda

Sterilisering er noe annet enn kastrasjon. Man gjør Ingenting med testosteronproduksjonen så man blir ikke mindre «mann». Det er kun utgangen for sædcellene som blir en blindvei isteden. 

Anonymkode: b570b...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...