Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Sitter å skriver en oppgave og lurer påfølgende; Hvilke krav har du til partneren din? Hvilke forventninger har du? Og har du noen ønsker? Takkfor svar Anonymkode: 23c5c...2e0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 Jeg forventer at vi er likeverdige og at han behandler med med omsorg og respekt. At vi kommuniserer bra. Alt annet løser man da etterhvert, hvem som skal ta ut søpla, lage middag, vaske doen osv løser man som par. Anonymkode: 2ab3e...030
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg forventer at vi er likeverdige og at han behandler med med omsorg og respekt. At vi kommuniserer bra. Alt annet løser man da etterhvert, hvem som skal ta ut søpla, lage middag, vaske doen osv løser man som par. Anonymkode: 2ab3e...030 Men du forventer eller krever at begge bidrar i dagluge oppgaver i hjemmet? Anonymkode: 23c5c...2e0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men du forventer eller krever at begge bidrar i dagluge oppgaver i hjemmet? Anonymkode: 23c5c...2e0 Ingen familier er like, ingen par er like. Det som fungerer i et par trenger ikke fungere i et annet. Folk er forskjellige, har forskjellige standarder, forskjellig helse osv. Det er derfor jeg sier at om man ser på hverandre som likeverdige og behandler hverandre med omsorg og respekt, så faller det andre på plass uansett. Det trenger ikke være sånn at begge gjør like mye husarbeid for at et par skal være lykkelig. Det kommer helt an på personligheten til personene i akkurat det forholdet. Anonymkode: 2ab3e...030
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 Jeg forventer at han oppfører seg som et normalt, voksent menneske med empati og ansvarsfølelse. Da trenger jeg heller ikke å stille noen krav til ham fordi han ser på det som en selvfølge å oppføre seg som folk, vise respekt og ta sin del av oppgaver som følger med det å ha familie og et hjem. Jeg hadde aldri i verden orket å bo med en del av de mindre sjarmerende typene en del her inne beskriver sine menn som. Anonymkode: b2fe8...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå