Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #1 Skrevet 12. februar 2020 Noen som har peiling på dette. Har forstått at man får feriepenger de første 16 dagene fra arbeidsgiver og 48 fra Nav. Lurer på om lør og søn regnes med i disse dagene? Anonymkode: 5072c...8d3
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #2 Skrevet 12. februar 2020 De ser bare på lønnen, det du har fått utbetalt for perioden, om du jobbet helg, kveld, natt eller hva du jobbet før du ble syk spiller ingen rolle. De beregner et sykepengegrunnlag også får du feriepenger etter dette. Anonymkode: b0e89...810
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: De ser bare på lønnen, det du har fått utbetalt for perioden, om du jobbet helg, kveld, natt eller hva du jobbet før du ble syk spiller ingen rolle. De beregner et sykepengegrunnlag også får du feriepenger etter dette. Anonymkode: b0e89...810 Mente at jeg vet at etter de 48 dagene så har man ikke krav på feriepenger, lurer på om lørdag i søndag regnes med i de 48 dagene. Har en jobb som er man-fre? Kanskje jeg ikke er tydelig nok🙈 Anonymkode: 5072c...8d3
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Mente at jeg vet at etter de 48 dagene så har man ikke krav på feriepenger, lurer på om lørdag i søndag regnes med i de 48 dagene. Har en jobb som er man-fre? Kanskje jeg ikke er tydelig nok🙈 Anonymkode: 5072c...8d3 Det går på arbeidsdager. Anonymkode: e50f2...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå