Gå til innhold

Har kjøpt bilstolpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den billigste jeg fant.  De ligger på rundt 7-800. Men fant ny til 300 på nett. Men den er rosa, kan jeg kjøpe den til gutt? Er det helt idiotisk? 

Anonymkode: c112c...508

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har to fettere som er 2 og 4 år eldre. Hun har derfor mye blått. Ser virkelig ikke problemet med hvilken farge en bruker. Mange har brukt «han» som pronomen når de snakker til/om henne, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg har spart tusenvis med kroner på klær og utstyr. Mener det er viktigere, enn hvilken farge det har.

Anonymkode: 8c01c...9f3

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jenta mi har to fettere som er 2 og 4 år eldre. Hun har derfor mye blått. Ser virkelig ikke problemet med hvilken farge en bruker. Mange har brukt «han» som pronomen når de snakker til/om henne, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg har spart tusenvis med kroner på klær og utstyr. Mener det er viktigere, enn hvilken farge det har.

Godt å høre. Jeg har ikke så masse penger å bruke. Når brukt på finn er dyrere tilogmed 

Skrevet

Jeg hadde droppet hele bilstolposen, helt unødvendig. Mye enklere med et teppe du kan ta av når bilen blir varm. 

Anonymkode: 2e0b5...4ed

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde droppet hele bilstolposen, helt unødvendig. Mye enklere med et teppe du kan ta av når bilen blir varm. 

Anonymkode: 2e0b5...4ed

Nei. Ikke enig. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Godt å høre. Jeg har ikke så masse penger å bruke. Når brukt på finn er dyrere tilogmed 

Spar penger der du kan. Bruk heller penger på en skikkelig bilstol og andre viktige ting. Så får det heller bli med fargen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...