Gå til innhold

Lov å bli litt sjalu for dette?😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i ca 6 mnd. Han er stor fan av en kvinnelig artist, og dette har også smittet over på meg. I går begynte jeg å følge denne kvinnelige artisten på Instagram, og jeg tittet gjennom en del bilder. Til min store forskrekkelse ser jeg at han har kommentert på flere av bildene. Ikke kommentarer som lyser: fan. Men heller kommentarer som lyser: CREEPY fan. Det siste bilde han kommenterte på var for ca 1 mnd siden, og der skrev han: ooh. Behave miss🔥🔥.

Altså... Jeg må si at jeg føler meg utrolig teit som reagerer på dette, men ærlig talt så føltes det ut som at jeg fikk et lite slag i magen.

Skal jeg ta dette opp med han? Eller skal jeg ta meg sammen og late som ingenting? 

Anonymkode: 67a4f...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg magefølelsen din 😉

Anonymkode: dc98f...498

Skrevet

Sjalusi hadde vel ikke vært første følelsen her, tenker jeg. Alle over 14 år som skriver på fansider er fullstendig turn off for meg. 

Er han umoden på andre måter?

Anonymkode: 1de0f...8a6

Skrevet

Uæh, mer pinlig enn creepy. Og jeg kunne ikke hatt en pinlig mann.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjalusi hadde vel ikke vært første følelsen her, tenker jeg. Alle over 14 år som skriver på fansider er fullstendig turn off for meg. 

Er han umoden på andre måter?

Anonymkode: 1de0f...8a6

Absolutt ikke. Det er derfor jeg ble så paff nå. Vi er begge godt over 30, og han er egentlig mye mer voksen og moden enn meg på mange områder. Ble rett og slett skikkelig overraska over å se dette. Skal jeg si noe?

Skrevet

Sexy artist ala Jennifer Lopez? 

Anonymkode: 8abcb...8d9

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Absolutt ikke. Det er derfor jeg ble så paff nå. Vi er begge godt over 30, og han er egentlig mye mer voksen og moden enn meg på mange områder. Ble rett og slett skikkelig overraska over å se dette. Skal jeg si noe?

Klart du kan si noe. Hva med å sette på deg en litt lattermild tone over hva du har sett han har skrevet? 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sexy artist ala Jennifer Lopez? 

Nordisk kvinnelig artist. Absolutt veldig nydelig jente, men ikke i JLo gata😅

Skrevet

Hadde overhodet ikke blitt sjalu, men hadde syntes han var veldig pinlig. Og en slik pinlig oppførsel hadde nok fått meg til å slite med å tenne på ham fremover 😕

Anonymkode: c1293...7b5

Skrevet

Tror jeg heller hadde blitt litt flau på hans vegne, enn sjalu

Anonymkode: 23c79...6df

Skrevet

Ja jeg blir jo dritflau, han kommer garantert til å bli flau om jeg tar det opp. derfor jeg er usikker på om jeg skal si noe eller bare late som ingenting. Hva hadde dere gjort?😅

Skrevet

Kommenter kommentaren hans «Grow up mister 🥴🙈»

Anonymkode: b9d4b...696

Skrevet

Åå så kleint. Dette er faktisk ganske vanlig oppførsel blant eldre menn der jeg bor. Har ofte fått meldinger som «Mm crazy girl😍» og slike ting. Syns det er drit kleint. 

Tenker at dette ikke er noe å være sjalu for, men skjemmes over! Han har en usunn obsession. Hadde ikke villet ha en sånn man😬

Anonymkode: 56c19...2f1

Skrevet

Hadde blitt lei meg. Synes ikke det er innafor å gi slik oppmerksomhet når man er i forhold. Hadde vurdert å gjøre det slutt. Han skjuler jo ikke engang at han gir oppmerksomhet til andre. Hadde han likt at du gjorde dette?

Anonymkode: 0d9aa...356

Skrevet

Det er jo bare patetisk og umodent, på lik linje som å ha plakat av sitt store idol på soverommet etter ungdomstiden er over. 

Skrevet
På 11.2.2020 den 17.10, Anonym bruker skrev:

Kommenter kommentaren hans «Grow up mister 🥴🙈»

Anonymkode: b9d4b...696

Eller:

"Øh, behave mister 🤢🤮".

Anonymkode: cb7ec...fda

Skrevet

Pinlig og flaut synes jeg, hadde ikke blitt sjalu men skikkelig pinlig berørt. 

Jeg hadde sagt noe. Kanskje på en lattermild måte "Haha, ser du kommenterer på bildene til xx, du vet at alle kan se de kommentarene eller? Bittelitt kleint at du fremstår som en pubertal tenåring i kommentarene dine, hehe" 

Anonymkode: d53f3...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...