Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Føles ut som hodet eksploderer 😱 Noen råd mot lavkarbo hodepine ? Vil ikke gi opp nå, føler meg mer energisk og sover bedre en jeg har gjort på åresvis. Så om bare jeg ble kvitt hodepinen så hadde alt vært perfekt. Anonymkode: bd54d...91a
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 Drikker du nok? Hvor lenge har du gått på lavkarbo, drakk du mye koffeinholdig drikke før? Anonymkode: 05600...178
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 Pass på at du får i deg nok salt når du går på lavkarbo. Anonymkode: e9787...550
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 Husker du å drikke vann? Og ikke brus/kaffe/te? Får du nok proteiner? Anonymkode: 8020e...f26
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 Man kan fort bli svimmel og få vondt i hodet hvis man går fort ned i vekt, kroppen mister mye salt og væske. Prøv å ta en saltshot 😊 Anonymkode: 6b5d8...60b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 Hva er saltshot ? Drikker masse vann, men unner meg en kaffekopp med litt fløte hver dag. 1 uke fra jeg startet og minus 3 kg, men hovedgrunnen til lavkarbo er livstils endring. Føler meg så mye bedre på denne, bortsett fra hodepinen. Har lavt stoffskifte, og tar levaxin men dette er det eneste som gir meg masse energi. Bruker Lifesum appen for å følge med og i følge den får jeg nok proteiner. Anonymkode: bd54d...91a
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #7 Skrevet 11. februar 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er saltshot ? Drikker masse vann, men unner meg en kaffekopp med litt fløte hver dag. 1 uke fra jeg startet og minus 3 kg, men hovedgrunnen til lavkarbo er livstils endring. Føler meg så mye bedre på denne, bortsett fra hodepinen. Har lavt stoffskifte, og tar levaxin men dette er det eneste som gir meg masse energi. Bruker Lifesum appen for å følge med og i følge den får jeg nok proteiner. Anonymkode: bd54d...91a I stedet for saltshot, så kan du og drikke buljong. Det gjorde jeg når jeg var i ketose, og gikk helt tom, hadde rett og slett saltmangel. Anonymkode: 05600...178
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #8 Skrevet 11. februar 2020 Når du går over til et kosthold med lite karbohydrater drenerer kroppen ut mye vann og du mister mye salter og mineraler. Det er derfor viktig å erstatte det kroppen mister. Du bør få i deg minst 6-8 gram uraffinert salt daglig. Anonymkode: 344dd...07c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå