Gå til innhold

Heimehjelp. Se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ene jeg vasker hos hver andre uke har mista mannen sin (han har bodd på sjukeheim de siste par månedene). Bør jeg gi blomst eller noe eller ikke?

Anonymkode: 930f7...6fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun ene jeg vasker hos hver andre uke har mista mannen sin (han har bodd på sjukeheim de siste par månedene). Bør jeg gi blomst eller noe eller ikke?

Gjør som du selv føler. Hun vil sikkert takke og synes det er hyggelig av deg.

Anonymkode: e701c...64a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Gjør som du selv føler. Hun vil sikkert takke og synes det er hyggelig av deg.

Anonymkode: e701c...64a

Men forventes det eller blir det rart? 🙈

Skrevet

Det blir ikke rart om deres relasjon er nær nok til at det er naturlig å gi en oppmerksomhet. Dette er det du som vet. 

Anonymkode: 6ebed...555

Skrevet

Kommer litt an på hvor godt du kjenner henne. 

Anonymkode: d75f8...bf8

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer litt an på hvor godt du kjenner henne. 

Anonymkode: d75f8...bf8

Ikkje veldig. Prater mens eg er der, sånn jobbforhold

Skrevet

Ingen av delene er feil så lenge du ikke kommer med en gedigen bukett som tar all oppmerksomheten. Men en liten bukett tulipaner eller noe annet enkelt overrakt med et "Har tenkt på deg etter at jeg hørte at "Petter" ( ev. mannen din) din gikk og har lyst til å gi deg en liten hilsen etc"

Anonymkode: 53d1d...9c0

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen av delene er feil så lenge du ikke kommer med en gedigen bukett som tar all oppmerksomheten. Men en liten bukett tulipaner eller noe annet enkelt overrakt med et "Har tenkt på deg etter at jeg hørte at "Petter" ( ev. mannen din) din gikk og har lyst til å gi deg en liten hilsen etc"

Anonymkode: 53d1d...9c0

Jeg hadde ikkje med blomst. Ringte til sjefen og spurte om det var prosedyre på det og ho sa at det ikkje var vanlig. Hele leiligheten var full av hvite orkideer og oppsatser, og fekk på følelsen at det ville blitt kleint viss eg hadde hatt med blomster. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...