Gå til innhold

Hva skjer m ansiktet mitt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

På min høyre side er det veldig ømt/vondt å ta på huden. Det svir litt i det øyet. 
Det sitrer veldig på en måte og prikker litt enkelte plasser. Vondt i «håret» på denne siden også. 
Hatt det slik i hele dag. 
 

hadde kraftig utbrudd av rosen som startet på denne siden av ansiktet for tre år siden ca, ble innlagt. Om det kan ha noe med det å gjøre ?

Anonymkode: 28bb1...0a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal ta en telefon til legevakten og spørre dem, for man skal ta slike ensidige symptomer på alvor. Legevakten kan avgjøre om du bør komme inn eller om du kan vente til i morgen. Ring, du!

Anonymkode: 9c11c...b2d

Skrevet

Ja ring legevakten å spør! Kan jo nesten høres ut som ett tilbakefall.

Anonymkode: 41f1f...84c

Skrevet

Fikk beskjed om å ta smertestillende for å se om det virket. 
så da venter jeg og ser 😅👍

Anonymkode: 28bb1...0a7

Skrevet

Smertestillende virket veldig bra 😅😅👍

Anonymkode: 28bb1...0a7

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

På min høyre side er det veldig ømt/vondt å ta på huden. Det svir litt i det øyet. 
Det sitrer veldig på en måte og prikker litt enkelte plasser. Vondt i «håret» på denne siden også. 
Hatt det slik i hele dag. 
 

hadde kraftig utbrudd av rosen som startet på denne siden av ansiktet for tre år siden ca, ble innlagt. Om det kan ha noe med det å gjøre ?

Anonymkode: 28bb1...0a7

Jeg har hatt det på samme måte i går og i dag. Hos meg har det sammenheng med herpesutbrudd. Jeg har blemmer oppe i ganen, og mens de er på "prikkestadiet" (før de sprekker) er det ubehagelig i halve ansiktet. Herpesvirus sitter i nerven, det kan vel være derfor. Nå i kveld begynte vablene å gå hull på, det betyr at svien i øyet er på vei vekk. Og den ømme, overfølsomme fornemmelsen i kjeven og ansiktshuden er på vei ned.

Ikke usannsynlig at rosen eller andre hudsykdommer kan melde sin ankomst på denne måten. Helvetesild også.

Anonymkode: 1a990...dea

Skrevet

Det er ikke verre og kan ikke se tegn til noe rødt, hevelse eller lignende. Men ømt og slags svie i øyet.

Anonymkode: 28bb1...0a7

Skrevet

En anelse rød i ansiktet. Men ikke slik jeg hadde for tre år siden. Som en lett rødming 😇

Anonymkode: 28bb1...0a7

Skrevet

Bell’s parese er også en mulighet 

Anonymkode: 1a990...dea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...