Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 På min høyre side er det veldig ømt/vondt å ta på huden. Det svir litt i det øyet. Det sitrer veldig på en måte og prikker litt enkelte plasser. Vondt i «håret» på denne siden også. Hatt det slik i hele dag. hadde kraftig utbrudd av rosen som startet på denne siden av ansiktet for tre år siden ca, ble innlagt. Om det kan ha noe med det å gjøre ? Anonymkode: 28bb1...0a7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Jeg synes du skal ta en telefon til legevakten og spørre dem, for man skal ta slike ensidige symptomer på alvor. Legevakten kan avgjøre om du bør komme inn eller om du kan vente til i morgen. Ring, du! Anonymkode: 9c11c...b2d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 Ja ring legevakten å spør! Kan jo nesten høres ut som ett tilbakefall. Anonymkode: 41f1f...84c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 Fikk beskjed om å ta smertestillende for å se om det virket. så da venter jeg og ser 😅👍 Anonymkode: 28bb1...0a7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #5 Skrevet 10. februar 2020 Smertestillende virket veldig bra 😅😅👍 Anonymkode: 28bb1...0a7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #6 Skrevet 10. februar 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: På min høyre side er det veldig ømt/vondt å ta på huden. Det svir litt i det øyet. Det sitrer veldig på en måte og prikker litt enkelte plasser. Vondt i «håret» på denne siden også. Hatt det slik i hele dag. hadde kraftig utbrudd av rosen som startet på denne siden av ansiktet for tre år siden ca, ble innlagt. Om det kan ha noe med det å gjøre ? Anonymkode: 28bb1...0a7 Jeg har hatt det på samme måte i går og i dag. Hos meg har det sammenheng med herpesutbrudd. Jeg har blemmer oppe i ganen, og mens de er på "prikkestadiet" (før de sprekker) er det ubehagelig i halve ansiktet. Herpesvirus sitter i nerven, det kan vel være derfor. Nå i kveld begynte vablene å gå hull på, det betyr at svien i øyet er på vei vekk. Og den ømme, overfølsomme fornemmelsen i kjeven og ansiktshuden er på vei ned. Ikke usannsynlig at rosen eller andre hudsykdommer kan melde sin ankomst på denne måten. Helvetesild også. Anonymkode: 1a990...dea
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #8 Skrevet 11. februar 2020 Det er ikke verre og kan ikke se tegn til noe rødt, hevelse eller lignende. Men ømt og slags svie i øyet. Anonymkode: 28bb1...0a7
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #9 Skrevet 11. februar 2020 En anelse rød i ansiktet. Men ikke slik jeg hadde for tre år siden. Som en lett rødming 😇 Anonymkode: 28bb1...0a7
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #10 Skrevet 11. februar 2020 Bell’s parese er også en mulighet Anonymkode: 1a990...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå