Gå til innhold

Kan man sjekke prøvesvar selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fastlegen bruker fürst så da kan jeg enkelt og greit sjekke. Men sykehuset, da? (OUS).

Anonymkode: 5df66...f61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss får man sånn lapp med en kode, så man kan logge inn et eller annet sted å sjekke. Jeg jobber på sykehuset så sjekker bare der, men vet ikke om det finnes noe annet enn dette som fastlegen har. Som jeg aldri har prøvd selv 

Anonymkode: 55014...7cc

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hos oss får man sånn lapp med en kode, så man kan logge inn et eller annet sted å sjekke. Jeg jobber på sykehuset så sjekker bare der, men vet ikke om det finnes noe annet enn dette som fastlegen har. Som jeg aldri har prøvd selv 

Anonymkode: 55014...7cc

Ok.. OUS er oslo universitetssykehus. Har jo minjournal, men vet ikke om prøvesvar kommer der. De skal sende til fastlegen, men jeg opplever at de i mange tilfeller glemmer det. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok.. OUS er oslo universitetssykehus. Har jo minjournal, men vet ikke om prøvesvar kommer der. De skal sende til fastlegen, men jeg opplever at de i mange tilfeller glemmer det. 

Jeg har ikke greid å finne prøvesvar på minjournal.no, noe som er helt håpløst, for sykehuset glemmer konsekvent hver j... gang å gi fastlegen informasjon denne trenger. Selv etter utallige purringer fra både meg og fastlege fortsetter de å ikke gjøre det. Helt håpløst, spesielt når det er avgjørende å få svarene for hva man skal gjøre i hverdagen med kosthold og medisiner.

Mitt eneste råd er å purre på avdelingen og kreve at de sender kopi av prøvesvarene både til deg og fastlegen, inntil de gjør det.

Anonymkode: ed60c...374

Skrevet

Tror det kun er Fürst du kan gjøre dette på.

Anonymkode: 52dd0...344

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...