Gå til innhold

usikker på barnefar, deres mening??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde Ubeskyttet samleie 1, 3 og 4 Januar med samme mann. 

hadde så samleie med en annen mann 11 januar, dette var med kondom og uten at han fikk utløsning en gang. 

13 Januar fikk jeg positiv graviditetstest. 

Sjansen for at han jeg hadde sex med 11 januar er barnefaren er vell lik null? Det er vel også umulig å få positiv test kun 2 dager etter samleie? Og når vi brukte kondom uten at han fikk utløsning i tillegg.. Men tenk om kondomen sprakk og han hadde precum? er bare så redd for om det er hans barn. Da kan jeg ikke beholde, kjenner ikke fyren en gang! det blir enkelt å se ved fødsel også, da babyen isåfall blir brun. 

jeg tenkte over det og var helt sikker på at det måtte være han jeg hadde ubeskyttet samleie med, da vi hadde dette 2 uker før positiv test. Jeg fortalte han at jeg var gravid og han ønsker å stille opp. Plutselig fikk jeg bare helt panikk for om sjansen var der for at det kunne være han andre jeg hadde samleie med bare 2 dager før positiv test. Har blitt helt paranoid.  Også går jeg og han andre et helt svangerskap Godtroende om at det er hans barn også føder jeg også er det en brun baby!! :( jeg er så redd. Hva tror dere? Ørliten sjans eller totalt umulig? Kan ikke finne noen andre som har fått positiv test kun 2 dager etter. Det minste er 5-6 dager etter sex.. 

ønsker absolutt ingen kommentarer på hvorfor jeg har ligget med fler enn én mann og heller ikke på hvorfor jeg skal beholde.. 

takk! 

Anonymkode: 86bb7...34e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har hatt sex med to forskjellige menn i samme syklus, og da er det vel bare en DNA test som kan gi 100% sikkert svar.... 

Men det høres veldig usannsynlig ut at den brune mannen er pappa her. 

Anonymkode: 28a63...bfe

Skrevet

Er nokk han første😊 når hadde du sist mens da?

Anonymkode: 7d68a...10c

Skrevet

Rimelig sikker på at det ikke er mulig å få positiv test 2 dager etter samleie. Det er han første som er faren!!

Anonymkode: 1152c...9b6

Skrevet

Du kan ikke få positiv test 2 dager etter samleie. Så du kan nok slappe helt av.

Anonymkode: 99745...008

Skrevet

Med tanke på at du har operert ut livmor, så er ikke graviditet særlig sannsynlig Blair Waldorf

Anonymkode: e8028...888

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er nokk han første😊 når hadde du sist mens da?

Håper på det! Hadde mens sist 11 desember. Har hatt uregelmessig syklus og en syklus på 34 dager. I følge kalenderen min hadde jeg eggløsning 1 januar, når jeg hadde sex med han første! 

vet egentlig at det er umulig med positiv test 2 dager etterpå, men er blitt så paranoid at jeg måtte bare høre det av noen andre også!🙄

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med tanke på at du har operert ut livmor, så er ikke graviditet særlig sannsynlig Blair Waldorf

Anonymkode: e8028...888

Hva mener du med dette?

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Håper på det! Hadde mens sist 11 desember. Har hatt uregelmessig syklus og en syklus på 34 dager. I følge kalenderen min hadde jeg eggløsning 1 januar, når jeg hadde sex med han første! 

vet egentlig at det er umulig med positiv test 2 dager etterpå, men er blitt så paranoid at jeg måtte bare høre det av noen andre også!🙄

Ja det er nokk han😊så slapp helt av😋

Skrevet

Du kan nok være ganske trygg på at det er kandidat nummer én 😊 lykke til med baby på vei ❤️

Anonymkode: 85c00...4a8

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan nok være ganske trygg på at det er kandidat nummer én 😊 lykke til med baby på vei ❤️

Lykke til ja... 😏 Sette barn til verden etter en one night stand når kloden er overbefolket er lurt👌🏻

Anonymkode: ae5e4...3a0

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Lykke til ja... 😏 Sette barn til verden etter en one night stand når kloden er overbefolket er lurt👌🏻

Du mener vel at hu skal knerte babyen. Eller tar jeg feil?

Anonymkode: bab1d...80c

Skrevet

Det er uten tvil han første! 

Anonymkode: 331d8...1b0

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener vel at hu skal knerte babyen. Eller tar jeg feil?

Anonymkode: bab1d...80c

Knerte baby faktisk🤭

Skrevet

Lo godt da jeg leste dette. Minner meg om en komedie jeg så hvor den hvite hovedrolleinnehaveren hadde en hvit kjæreste. Hun fikk den ene afroamerikanske ungen etter den andre hvorav den hvite mannen trodde han var faren. Ingen fare for at kandidat 2 er faren her, men kan være greit at du har prevansjon med samtlige du har sex med. 

Anonymkode: 061a2...103

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lo godt da jeg leste dette. Minner meg om en komedie jeg så hvor den hvite hovedrolleinnehaveren hadde en hvit kjæreste. Hun fikk den ene afroamerikanske ungen etter den andre hvorav den hvite mannen trodde han var faren. Ingen fare for at kandidat 2 er faren her, men kan være greit at du har prevansjon med samtlige du har sex med. 

Anonymkode: 061a2...103

Haha, ja det var den med Jim Carrey? De fikk tre mørkhudete gutter. Den var festlig og søt! 

Anonymkode: f3040...fd4

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den er ikke overbefolket lokalt hjemme hos henne. Skjerp deg. Alle får de barna de selv vil ha her i landet, og vi er forbi stadiet der kvinner skal skamme seg over sin seksuelle praksis!

Anonymkode: 0e53e...311

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den er ikke overbefolket lokalt hjemme hos henne. Skjerp deg. Alle får de barna de selv vil ha her i landet, og vi er forbi stadiet der kvinner skal skamme seg over sin seksuelle praksis!

Anonymkode: 0e53e...311

Var ikke min intensjon å skamgjøre den seksuelle praksisen til HI. Men man må da kunne klare å bruke prevensjon? Og selv om det ikke er overbefolket hjemme hos henne så er verden det... 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var ikke min intensjon å skamgjøre den seksuelle praksisen til HI. Men man må da kunne klare å bruke prevensjon? Og selv om det ikke er overbefolket hjemme hos henne så er verden det... 

Herregud, for ei sur kjerring du er.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, for ei sur kjerring du er.

Så hvis man reagerer på å sette et barn til verden på en slik måte så er man sur? Ok😉

Skrevet

Kan ikke forstå at du klarer å ligge rundt sånn her? Og uten beskyttelse? Stakkars far som må betale for dette barnet i 18 år. Han kan umulig være en potensiell partner når du sprer beina igjen noen dager senere.. Hadde vært mer bekymret for sykdommer enn hvem som var faren.

Anonymkode: 24434...9c5

Skrevet

Ønsket som sagt ingen komentarer på andre ting enn om det kan være en sjans for at han jeg hadde sex med to dager før positiv test kunne være faren! 

ønsker gjerne flere meninger på akuratt dette om flere har

Skrevet

Sistemann er selvsagt ikke faren!

Anonymkode: 51258...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...