Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Noen som har noe erfaring med dette? Vi har vært hos lege, og tatt allverdens blodprøver, også "for sikker hets skyld" blodprøvene, ikke noe galt. Har vært hos optiker og sjekket synet, ikke noe galt. Vi har skrevet i kalenderen siste måneds tiden, for å se hvor ofte det egentlig skjer, og det er i snitt et par ganger i uken. Hun fungerer greit, skole, trening, venner osv går som vanlig, men hun klager på hodepine. Ikke ekstrem hodepine, og ikke veldig langvarig. Hun sier selv at hodepinen plutselig kommer, og plutselig blir borte igjen. Hun er kanskje litt sliten innimellom, som hun ikke har sagt før. Teorien nå er da at det er hormoner, at hun er på vei inn i puberteten og at hun får hodepine. Noen jenter får visst hodepine av endringer i hormonene i kroppen. Har en jente som er et par år eldre og hun har aldri hatt hodepine tror jeg, så dette er nytt for meg. Så jeg lurer egentig på hvordan deres jenter på samme alder er, har de hodepine? Her har det vart noen måneder nå, begynte da hun var syk med feber og forkjølelse i senhøstes, og har liksom aldri blitt borte. Anonymkode: 522e7...36f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Kan det være barnemigrene? Anonymkode: 36e93...696
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 Jeg sliter mye med hodepine og migrene før menstruasjon og før eggløsning. Jeg har hatt daglig hodepine i straks 15 år, så jeg bare slenger ut tips, dere har jo gjort mye allerede 👏👏😊 Drikke nok vann? Mat? Noe mat som kan gjøre hodepinen verre? Jeg får vondt i hode av :mel, soyasaus, sjokolade, light produkter, sukker. Søvm? Ikke for mye og ikke for lite, søvnen er regelmessig? Jeg får vondt i hodet hvis jeg sover to timer mer i helga. En god pute for nakken? Litt pauser innimellom 0 musikk og skjerm. Bare ligge på snega og koble av. Finnes fine videoer på youtube/spotyfy om mindfullness - roe ned. Man kan himle med øynene, men de har meditasjon både på skolen og i bhg her. Hehe. Funker bra. De slapper av. Hva med lys? Lyssky? Blålysfilter på tlf er kjempelurt. Deilig for øynene, slippe det skarpe lyset. Håper dere finner ut av dette 😊❤️ Anonymkode: f1d92...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå