GÃ¥ til innhold

Symptomer som forsvant, gravid uke 5🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er tidlig! Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg skulle bli ei bekymret høne, men her er jeg. I uke 4 var jeg trøtt, fikk ømme bryster med masse synlige blodårer på. I tillegg hadde jeg endel menssmerter. Nå har jeg ingenting. Puppene er normale og energien litt tilbake. Mensensmertene er også borte. Dette skjedde for 2 dager siden. Jeg kjenner fortsatt at det napper litt i symfyseområdet om jeg snur meg brått, ellers ingenting som tyder på graviditet. 

vanlig at symptomer forsvinner?

Anonymkode: 626d0...a6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan skje. Kroppen kan venne seg til graviditetshormoner.

For min egen del har det aldri vært et godt tegn desverre..

Anonymkode: c9089...ca6

Skrevet

De gangene det har skjedd meg har jeg mistet like etterpå. 

Anonymkode: 1741b...ba7

Skrevet

Helt normalt! Er like normalt med symptomer som det er uten symptomer! Er mange som ikke har særlig med symptomer så tidlig. De fleste får skikkelige symptomer fra uke 8 og utover! Men skjønner godt at du blir bekymret. Vi ønsker jo bekreftelse på at vi er gravide. Men bare vent, så smeller nok symptomene til litt senere skal du se. Her hos meg forsvinner symptomene i noen dager også kommer de brått igjen, og sånn holder det på! Så prøv å slapp av :) eventuelt om du bekymrer deg for mye kan du ta 2stk hcg blodprøver hos legen med 48timers mellomrom og se at hcg nivået stiger! 

tror dette kommer til å gå kjempe fint! :) 

Anonymkode: 0fe53...fe1

Skrevet

Kroppen har vært gravid i 3 uker. Du vet svaret selv. 

Anonymkode: 3f685...de1

Skrevet

Du er meg du🙈 Hadde aldri trodd jeg skulle bli slik heller, men nå i tredje svangerskap er jeg skikkelig tullehøne og bekymret. Riktignok 13 år siden sist, så jeg skylder det på livserfaring😇

Ikke for det, jeg kjenner meg jo skikkelig gravid nå i uke 34, og med så mye liv jeg kjenner rekker jeg ikke å bli så bekymret lenger😅

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Godt å høre at vi er fler😅. For en uke siden 4+2 viste cB «gravid 1-2». I dag viste CB «gravid 3+». Så tar det som ett godt tegn 😊. Jeg har bestilt meg UL om 3 uker også så får lide frem til da, om det ikke skjer noe annet i mellomtiden. Måtte ukene gå fort (tviler!). 

hi

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er tidlig! Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg skulle bli ei bekymret høne, men her er jeg. I uke 4 var jeg trøtt, fikk ømme bryster med masse synlige blodårer på. I tillegg hadde jeg endel menssmerter. Nå har jeg ingenting. Puppene er normale og energien litt tilbake. Mensensmertene er også borte. Dette skjedde for 2 dager siden. Jeg kjenner fortsatt at det napper litt i symfyseområdet om jeg snur meg brått, ellers ingenting som tyder på graviditet. 

vanlig at symptomer forsvinner?

IKKE gå til legen og skaff deg selv bekymringer, i alle fall... 

Symptomer er individuelt.

Anonymkode: f0b6e...528

Skrevet

Helt vanlig at symptomene kommer og går. Var igjennom perioder med like bekymringer, jeg også. Måtte venne meg til det, for jeg hadde et svangerskap som var så og si uten noen som helst symptomer utenom litt ømme bryster helt i begynnelsen, en time med kvalme og litt vondt i ryggen fra tredje trimester. Og det var et helt normalt svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...