Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Hei😊 har prøvd og skrive før, men fikk ingen svar, prøver igjen, håper det er ok og at kanskje noen kan hjelpe meg😊 kan noen hjelpe meg og peke på hvilken side morkaken ligger på?😊 venstre eller høyre? Dette var en vaginal ultralyd😊 håper på svar😊 Anonymkode: a4cc6...811
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Dette ser ut til å være en tidlig ul. Da har posisjonen til morkaka lite å si, hvis du tenker på fødsel osv. På ord ul vil du få bedskjed dersom morkaka ligger forran, eller kan være "fare" for å legge seg forran.  Anonymkode: c75d4...6fa
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 Dette er en tidlig ul ja. Jeg skjønner at det kkke har noe å si enda mtp fødsel osv. Men jeg vil bare vite for min egen del, da jeg opplevde en dødfødsel for en stund siden og tankene svirrer ang det. Jeg spurte på sykehuset, men husker ikke hva hun svarte😩 derfor lurte jeg bare på om noen kunne se hvor morkaka er på bilde😊 Anonymkode: a4cc6...811
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 Jeg dytter denne litt😊 Anonymkode: a4cc6...811
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 Ultralydbilder er avhengig av orienteringen på proben, og må merkes hvis bildet ikke har tydelige, gjenkjenbare landemerker. Dette bildet tror jeg er orientert ned mot underlivet til venstre og opp mot magen mot høyre (eller motsatt). Du må nesten Google hvordan ultralyd av morkaken ser ut på det tidspunktet ultralyden er tatt. Er ikke sikkert den er synlig en gang. Anonymkode: 525f9...f0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå